!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
Artykuły

ARTYKUŁY
’’

Współpraca klient – agencja (cz. 4). Dostęp do kont Facebooka
Skuteczna kampania w social mediach buduje wizerunek firmy, pomaga dotrzeć do nowych klientów i wygenerować wartościowy ruch na naszej stronie. O tym, jakie uprawnienia będą potrzebne agencji, aby wesprzeć firmę w realizacji jej celów biznesowych, piszą nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
Współpraca klient – agencja (cz. 4). Dostęp do kont Facebooka
Skuteczna kampania w social mediach buduje wizerunek firmy, pomaga dotrzeć do nowych klientów i wygenerować wartościowy ruch na naszej stronie. O tym, jakie uprawnienia będą potrzebne agencji, aby wesprzeć firmę w realizacji jej celów biznesowych, piszą nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
Rotacja, lokalizacja i dystrybucja, czyli jeszcze więcej sposobów na optymalizację kampanii
W cyklu optymalizacji Maciej Kapuściński opisuje kolejne elementy, które mają wpływ na efektywność kampanii, a są to: rotacja reklam, optymalizacja pod kątem lokalizacji i urządzeń, z których korzystają internauci oraz miejsc wyświetlania reklam.
Współpraca klient – agencja (cz. 3). Dostęp do konta Google Ads
Doświadczona agencja marketingowa ma wiedzę i narzędzia do prowadzenia efektywnych kampanii online. Aby skutecznie działać, potrzebuje ona dostępu do konta Google Ads. O dobrych praktykach we współpracy z agencją, uprawnieniach i płatnościach, piszą nasi eksperci: Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
Długi ogon, analiza aukcji i podpowiedzi wyszukiwarki, czyli słowa kluczowe i wykluczające w optymalizacji kampanii
Jak wykorzystać planer słów kluczowych, raport wyszukiwanych haseł czy analizę aukcji do optymalizacji swojej kampanii oraz dlaczego tak ważne jest przygotowanie listy słów wykluczających, pisze Maciej Kapuściński.
Współpraca klient – agencja (cz. 2). Dostępy do kont Google Analytics, GTM, GSC
Aby agencja marketingowa zaczęła prowadzić kampanie, potrzebne jej będą dostępy do kont analitycznych i reklamowych witryny klienta.  Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski w kolejnych artykułach opisują najistotniejsze z punktu widzenia takiej współpracy konta oraz rekomendowane poziomy dostępów.
Jak bardzo „smart” może być Smart Bidding?
Dzięki automatyzacji i machine learningu kampanie oparte na zautomatyzowanych strategiach ustalania stawek mają lepszą skuteczność. O tym, jak optymalizować kampanie z wykorzystaniem Smart Bidding, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic & webdevelopment director.
„Poszukiwany, poszukiwana…” agencja SEM/SEO – jak znaleźć kompetentnego partnera do współpracy (cz. 1)
Agencje marketingowe oferują specjalistyczną wiedzę i doświadczenie, dzięki którym firmy mogą skutecznie docierać do nowych klientów i wygrywać walkę z konkurencją. Jak wybrać taką, która dobrze wykona swoją pracę? Warto przeczytać, na co zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.
Jak optymalizować budżet kampanii?
Budżet to zawsze newralgiczny element w każdej kampanii. Zazwyczaj wyższy budżet pozwoli na skorzystanie z bardziej konkurencyjnych słów kluczowych, a tym samym - na dotarcie do większej liczby klientów. O optymalizacji budżetu kampanii i skutecznej strategii ustalania stawek pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.
Your Money or Your Life, czyli YMYL w praktyce
YMYL to rodzaj klasyfikacji witryn internetowych, których treści mogą mieć realny wpływ na zdrowie, komfort, zasoby finansowe, a nawet życie czytelników. Jakie strony do nich zaliczymy i dlaczego ma to ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa internautów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa