!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
Artykuły

ARTYKUŁY
’’

Czy bounce rate zawsze prawdę Ci powie?
Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń w statystykach strony to wskaźnik, który określa, jaki procent internautów opuszcza daną stronę zaraz po wejściu na nią. W podstawowym modelu jest on wyrażany procentowo jako liczba sesji ograniczonych do jednej strony podzielona przez liczbę wszystkich sesji. Zatem jeśli użytkownik odwiedzi witrynę internetową i nie dokona na niej żadnej interakcji, wskaźnik odrzuceń będzie się zwiększał. Wysoki bounce rate jest często powodem do zmartwień właścicieli stron. Ale nie zawsze powinien.
Czat boty to przyszłość w interakcjach z konsumentami
Traffic & Web Development Director w Result Media przekonuje w swoim tekście, że rozmowy z czat botami stają się marketingowym trendem, który coraz śmielej będzie wykorzystywany w e-commerce
Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny
Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej
Realne zyski na fake biznesie
W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?
Sankcje za przejście na ciemniejszą stronę SEO
Traffic and Web Development Director oraz SEO Specialist z Result Media opisują główne praktyki SEO, za które można dostać karę od Google
Reklamowe ABC YouTube’a
Lech Wyrzykowski, SEM Lead w agencji Result Media opisuje główne zasady i narzędzia do stosowania w marketingu na YouTube
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa