!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
Artykuły

ARTYKUŁY
’’

Guest blogging – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?
Guest blogging to gościnne publikowanie treści – i to zarówno w formie udostępniania własnego artykułu na czyimś blogu, jak i wpisów czy postów innego blogera na stronie marki. O korzyściach takiej współpracy pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
Guest blogging – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?
Guest blogging to gościnne publikowanie treści – i to zarówno w formie udostępniania własnego artykułu na czyimś blogu, jak i wpisów czy postów innego blogera na stronie marki. O korzyściach takiej współpracy pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
Deweloperzy Result Media z certyfikatami Google Cloud
Nasi webdeveloperzy: Sebastian Tomys i Karol Kowalczyk wzięli udział w programie szkoleniowym Google Cloud. Zdobyli certyfikaty potwierdzające umiejętności z zakresu ważnych obszarów, takich jak: infrastruktura chmurowa, tworzenie aplikacji, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja i analiza dużych zbiorów danych.
Reklama internetowa wyprzedza telewizję
Wyniki badania IAB Polska/PwC AdEx za rok 2020 pokazują, że mimo pandemii i chwilowego zachwiania wydatki na reklamę online wzrosły o 5%. Digital po raz kolejny udowodnił swoją skuteczność. I zdobywa kolejne podium - w I kwartale 2021 po raz pierwszy reklama internetowa wyprzedziła pod względem wartości reklamę telewizyjną.
Page Experience Update – najnowsza aktualizacja Google
Już w czerwcu czeka nas znacząca aktualizacja algorytmu Google – Page Experience Update, w skład której wchodzą między innymi nowe elementy, takie jak wskaźniki Core Web Vitals. O najważniejszych zmianach pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
Konkurencyjne słowa kluczowe jako czyn nieuczciwej konkurencji
Czy używanie nazwy konkurencyjnego sklepu internetowego w reklamie Google Ads jest dozwolone? Poznaj opinię prawnika w ramach naszego nowego cyklu #SEM/SEO okiem prawnika.
Konto menedżera Google Ads – zarządzaj kampaniami na wszystkich kontach
Konto menedżera to świetne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy mają więcej niż jedno konto Google Ads oraz agencji marketingowych, które zarządzają wieloma kontami klientów lub dużą liczbą kampanii. O jego funkcjonalnościach pisze nasz specjalista SEM Adrian Włodarczyk.
Brief dla agencji – 9 kroków do sukcesu Twojej kampanii
Dobrze przygotowany brief to pierwszy krok do marketingowego sukcesu. Nasz client service director Mariusz Sosnowski wyjaśnia, co powinno się w nim znaleźć, aby na końcu tego procesu otrzymać skuteczną kampanie reklamową. .
Słownik pojęć digital marketingu (cz. 1)
W pierwszej części naszego słownika digital marketingu wyjaśniamy najczęściej stosowane pojęcia dotyczące m.in. wskaźników, modeli rozliczeń czy formatów reklam.
Nowy program Google Partners – jesteśmy gotowi!
Jesteśmy dumni, że od 2016 r. mamy status Google Partner Premier, który jest potwierdzeniem naszych umiejętności i skuteczności działań w zakresie Google Ads. Wkrótce zmienią się zasady uczestnictwa w programie. Sprawdziliśmy nowe wymagania i wiemy, że jesteśmy dobrze przygotowani do planowanych zmian.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa