!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
Artykuły

ARTYKUŁY
’’

BERT a SEO, czyli jak przygotować się na zmiany w Google
BERT, czyli nowy system przetwarzania języka ludzi przez komputer, to jedna z najważniejszych zmian w algorytmie Google w ostatnim czasie. Czy jego implementacja wpływanie na wyniki wyszukiwania? Jak przygotować strony na zmiany zachodzących we współczesnym SEO?
Moduł e-commerce w Google Analytics – wyjątkowy cel dla sklepów internetowych
W Google Analytics mamy dostępny moduł e-commerce, szczególnie istotny dla właścicieli sklepów internetowych. Dzięki jego implementacji dowiemy się, jakie kategorie produktów generują przychody czy które kreacje pomagają sprzedawać.
Cele w Google Analytics – czyli jak mierzyć skuteczność działań marketingowych
Dzięki właściwie skonfigurowanym celom Analytics może dostarczać ważnych informacji, takich jak liczba konwersji czy współczynnik konwersji na stronie, co jest podstawą do oceny, czy działania marketingowe firmy są skuteczne.
Czy bounce rate zawsze prawdę Ci powie?
Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń w statystykach strony to wskaźnik, który określa, jaki procent internautów opuszcza daną stronę zaraz po wejściu na nią. Wysoki bounce rate jest często powodem do zmartwień właścicieli stron. Ale nie zawsze powinien.
Czat boty to przyszłość w interakcjach z konsumentami
Traffic & Web Development Director w Result Media przekonuje w swoim tekście, że rozmowy z czat botami stają się marketingowym trendem, który coraz śmielej będzie wykorzystywany w e-commerce
Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny
Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej
Realne zyski na fake biznesie
W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa