Blog

347 wpisów na stronie
19

Czym jest SGE? Kilka słów o Google Search Generative Experience

Artykuł jest częścią serii poświęconej sztucznej inteligencji (AI) w świecie SEO, który w sposób stosunkowo prosty ma na celu wyjaśnić wszelkie nowe zagadnienia pojawiające się w obszarze tej branży. Nie jest to jednak proste zadanie, gdyż łączy ze sobą sferę biznesu, zagadnienia stricte marketingowe, ale też mocno techniczne pojęcia, (...)

czytaj więcej
20

Czym jest język korzyści i jak stosować go w tekstach? Przykłady

Komunikacja pełni ważną funkcję w codziennym życiu – to dzięki niej nawiązujemy relacje, zdobywamy informacje i podejmujemy decyzje. W świecie marketingu jest ona jeszcze istotniejsza, ponieważ wpływa na to, jak konsumenci postrzegają markę, produkt czy usługę. Klienci każdego dnia są bombardowani setkami reklam dziennie, liczy się nie tylko to, (...)

czytaj więcej
21

Ograniczenia piksela Facebooka w 2025 roku

Piksel Facebooka od lat stanowi fundament skutecznych kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads. Jednak zmieniające się regulacje dotyczące prywatności oraz rosnący nacisk na ochronę danych użytkowników sprawiają, że jego działanie ulega istotnym modyfikacjom. W 2025 roku Meta wprowadza nowe ograniczenia, które wpłyną na sposób zbierania i (...)

czytaj więcej
22

Algorytm Facebooka – jak działa i dlaczego jego działanie ma dla Ciebie tak duże znaczenie?

Na należącym do Mety Facebooku codziennie użytkownicy publikują ponad 300 milionów zdjęć. Naturalnie każdy użytkownik nie zobaczy każdego opublikowanego posta, ktoś lub coś musi decydować o tym, które treści trafią do konkretnych odbiorców. W tym miejscu właśnie cały na biało wchodzi algorytm Facebooka. To właśnie od niego zależy, czy Twoje (...)

czytaj więcej
23

Komunikacja marketingowa – fundament strategii biznesowej

Komunikacja marketingowa gra pierwsze skrzypce w zdobywaniu zainteresowania klienta naszym produktem lub usługą. To proces nie tylko czysto informacyjny, a cała machina budująca więź z odbiorcami. Czym jest zatem komunikacja marketingowa? W dalszej części artykułu przyjrzymy się definicji komunikacji marketingowej oraz jej roli w realizacji celów (...)

czytaj więcej
24

Remarketing na Facebooku -czym jest i na podstawie jakich danych można tworzyć grupy docelowe?

Remarketing na Facebooku to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych, pozwalająca na docieranie do osób, które miały już styczność z Twoją marką. Dzięki narzędziom Meta możemy ponownie angażować użytkowników na podstawie ich wcześniejszych interakcji z witryną, aplikacją, katalogiem produktów, czy nawet stroną na Facebooku. W tym (...)

czytaj więcej
25

Gdzie może się wyświetlić reklama w sieci reklamowej Google?

Zastanawiasz się, gdzie dokładnie mogą pojawić się Twoje reklamy w Google? Jeśli kojarzysz tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, czas poznać potęgę Google Display Network (GDN) – jednego z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych online. Sieć reklamowa Google pozwala dotrzeć do użytkowników w najbardziej strategicznych momentach – gdy (...)

czytaj więcej
26

Sprzedaż komplementarna – jak zwiększyć zyski dzięki dodatkom?

Współczesny rynek wymaga od firm nie tylko skutecznego przyciągania klientów, ale także maksymalizowania wartości każdej transakcji. Konkurencja rośnie, a konsumenci oczekują kompleksowej obsługi i ofert dopasowanych do ich potrzeb. Pod sloganem sprzedaży komplementarnej kryje się jedna z podstaw handlu, która dotyczy ostatniego etapu zakupowego. (...)

czytaj więcej
27

Chat GPT bez logowania – szybki dostęp do sztucznej inteligencji

Chat GPT to program oparty na sztucznej inteligencji, który generuje dialog z użytkownikiem. Stworzony przez firmę Open AI, ten wysoce wydajny chatbot wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego do przetwarzania i analizowania dużych ilości danych w celu generowania odpowiedzi na zapytania użytkowników. Skąd posiada dane? Z całego internetu. Dzięki czemu to (...)

czytaj więcej
1 2 3 4 37 38 39