Artykuły

187 wpisów na stronie
19

Komunikacja marketingowa – fundament strategii biznesowej

Komunikacja marketingowa gra pierwsze skrzypce w zdobywaniu zainteresowania klienta naszym produktem lub usługą. To proces nie tylko czysto informacyjny, a cała machina budująca więź z odbiorcami. Czym jest zatem komunikacja marketingowa? W dalszej części artykułu przyjrzymy się definicji komunikacji marketingowej oraz jej roli w realizacji celów (...)

czytaj więcej
20

Remarketing na Facebooku -czym jest i na podstawie jakich danych można tworzyć grupy docelowe?

Remarketing na Facebooku to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych, pozwalająca na docieranie do osób, które miały już styczność z Twoją marką. Dzięki narzędziom Meta możemy ponownie angażować użytkowników na podstawie ich wcześniejszych interakcji z witryną, aplikacją, katalogiem produktów, czy nawet stroną na Facebooku. W tym (...)

czytaj więcej
21

Gdzie może się wyświetlić reklama w sieci reklamowej Google?

Zastanawiasz się, gdzie dokładnie mogą pojawić się Twoje reklamy w Google? Jeśli kojarzysz tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, czas poznać potęgę Google Display Network (GDN) – jednego z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych online. Sieć reklamowa Google pozwala dotrzeć do użytkowników w najbardziej strategicznych momentach – gdy (...)

czytaj więcej
22

Sprzedaż komplementarna – jak zwiększyć zyski dzięki dodatkom?

Współczesny rynek wymaga od firm nie tylko skutecznego przyciągania klientów, ale także maksymalizowania wartości każdej transakcji. Konkurencja rośnie, a konsumenci oczekują kompleksowej obsługi i ofert dopasowanych do ich potrzeb. Pod sloganem sprzedaży komplementarnej kryje się jedna z podstaw handlu, która dotyczy ostatniego etapu zakupowego. (...)

czytaj więcej
23

Chat GPT bez logowania – szybki dostęp do sztucznej inteligencji

Chat GPT to program oparty na sztucznej inteligencji, który generuje dialog z użytkownikiem. Stworzony przez firmę Open AI, ten wysoce wydajny chatbot wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego do przetwarzania i analizowania dużych ilości danych w celu generowania odpowiedzi na zapytania użytkowników. Skąd posiada dane? Z całego internetu. Dzięki czemu to (...)

czytaj więcej
24

Czym jest Facebook?

Facebook to największy serwis społecznościowy na świecie. Umożliwia użytkownikom tworzenie profili przedstawiających ich osoby, a także publikowanie treści (takich jak posty, zdjęcia, filmy), komunikację za pomocą wiadomości i interakcji w grupach czy na wydarzeniach. Jest to również platforma wykorzystywana do kontaktów osobistych i biznesowych, np. w (...)

czytaj więcej
25

Jak zostać influencerem i zarabiać na Instagramie?

Influencer marketing stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocji w internecie. Marki inwestują miliardy w kampanie z twórcami internetowymi, a social media stały się przestrzenią, gdzie pasja może przekształcić się w realne źródło dochodu. Nic dziwnego, że coraz więcej osób chce spróbować swoich sił jako influencerzy – jednak (...)

czytaj więcej
26

Jak zaplanować rolki i posty na Instagramie?

Instagram jest jedną z najważniejszych platform społecznościowych, która wymaga od użytkowników regularności w publikacjach. Bez regularności w publikowaniu treści nie ma mowy o zbudowaniu zaangażowanej społeczności i zwiększaniu zasięgów konta. Posty na Instagramie powinny wyróżniać się jakością oraz dużą wartością, aby przyciągać uwagę (...)

czytaj więcej
27

Ilu użytkowników w Polsce i na świecie korzysta z Facebooka?

Facebook nigdy nie ukrywał danych dotyczących ilości aktywnych użytkowników na swojej platformie. Nie dziwi to, gdyż strona Marka Zuckerberga osiągnęła wręcz natychmiastowy sukces. Udostępniane nam informacje odnośnie użytkowników już od początku platformy dotyczyły jedynie aktywnych kont. Jako konta aktywne, Facebook traktuje jedynie te, które (...)

czytaj więcej
1 2 3 4 19 20 21