Artykuły

145 wpisów na stronie
19

Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?

Zasięgi na Instagramie są najważniejszym elementem budowania marki i dotarcia do nowych odbiorców. Zwiększenie zasięgu publikacji jest celem każdego twórcy, marki czy influencera, ale jak tego dokonać? W tym artykule przyjrzymy się sprawdzonym technikom, które pomogą Ci zdobyć większy zasięg i zaangażowanie na Instagramie. Algorytm Instagrama — jak (...)

czytaj więcej
20

Wskaźnik GRP — jak mierzyć efektywność reklam?

W dynamicznym świecie reklamy, gdzie marketing i kampanie reklamowe muszą być precyzyjnie zaplanowane, aby osiągać sukcesy, jednym ze znaczących narzędzi wykorzystywanych przez marketerów jest wskaźnik GRP. Gross Rating Point (GRP), odgrywa fundamentalną rolę w ocenie zasięgu i efektywności reklam. Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowych i jakie (...)

czytaj więcej
21

Czym jest Search Ads 360 i dlaczego warto z niego korzystać?

Search Ads 360 jest to jedna z usług dostępna w ramach ekosystemu Google Marketing Platform. Dzięki niej zarządzanie kampaniami w różnych wyszukiwarkach jak i kanałach komunikacji staje się o wiele łatwiejsza, ponieważ za pomocą jednej platformy można uruchomić kampanię w różnych wyszukiwarkach (Google, Bing, Yahoo!). Co zyskasz z przejścia na Serach (...)

czytaj więcej
22

Chat GPT w praktyce dla małej firmy – przykłady do wykorzystania

Okej, więc masz małą firmę i chcesz wykorzystać chat GPT do marketingu? Przygotuj się na prawdziwą wizję przyszłości! Dzięki sztucznej inteligencji AI będziesz mógł przenieść swój biznes na wyższy poziom nawet bez zatrudniania kolejnych pracowników! Za pomocą chatu GPT i tego poradnika będziesz w stanie generować odpowiedzi na rynkowe zapytania, (...)

czytaj więcej
23

Czym różni się Instagram od Facebooka?

Obecnie zarówno Instagram, jak i Facebook pełnią istotne funkcje w strategiach marketingowych firm na całym świecie. Obie platformy społecznościowe mają jednego właściciela i zarządzane są przez firmę Meta.

czytaj więcej
24

Jak tworzyć opisy do zdjęć na Instagramie?

Instagram jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media, na którym marki i influencerzy rywalizują o uwagę odbiorców. Estetyczne i przyjazne dla oka zdjęcie to oczywiście podstawa - jednak bardzo często zapominamy o tym, jak ważne jest na tej platformie umiejętne tworzenie opisów pod postami.

czytaj więcej
25

Współpraca barterowa na Instagramie, jako popularna forma influencer marketingu

Influencer marketing to dynamicznie rozwijający się segment reklamy, który polega na promocji produktów lub usług przez osoby o znacznym wpływie w mediach społecznościowych. Influencerzy, zarówno ci z dużą liczbą obserwujących, jak i mikroinfluencerzy, odgrywają ważną rolę w dotarciu do określonej grupy docelowej.

czytaj więcej
26

Instagram Reels – czym są? Najważniejsze informacje na temat popularnych rolek na Instagramie

Krótkie, zabawne filmy stają się coraz popularniejsze dzięki aplikacjom takim jak TikTok i obecnie to właśnie one wiodą prym, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem wśród  użytkowników. Pozostałe platformy społecznościowe również muszą nadążać za trendami. Instagram, będąc jednym z liderów w tej dziedzinie, nie pozostał w tyle i (...)

czytaj więcej
27

Jak agencja marketingu digital może pomóc właścicielowi sklepu e-commerce?

W dobie intensywnie rozwijającego się rynku e-commerce coraz większe znaczenie ma profesjonalne podejście do marketingu internetowego. Właściciele sklepów internetowych często stają przed wyzwaniem, jak skutecznie dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i utrzymać lojalność istniejących użytkowników. Tutaj z pomocą przychodzi agencja (...)

czytaj więcej
1 2 3 4 15 16 17