Artykuły

187 wpisów na stronie
82

Poradnik SEO: Migracja strony internetowej – co warto wiedzieć przed jej wykonaniem?

Migracja strony internetowej to proces, który może wpłynąć na widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Każdy krok powinien być dokładnie przemyślany i zrealizowany z uwagą na optymalizację SEO, ponieważ niewłaściwie przeprowadzone działania mogą negatywnie wpływać na doświadczenia użytkowników czy spadek pozycji w wynikach (...)

czytaj więcej
83

Jak łatwo przyspieszyć stronę?

Analiza obecnej szybkości strony Zanim przystąpimy do wprowadzania jakichkolwiek zmian w celu przyspieszenia działania strony, na początku warto sprawdzić jej aktualną wydajność. Na rynku dostępne jest wiele narzędzi, które pozwalają na ocenę szybkości ładowania strony. Jednym z najpopularniejszych i jednocześnie bezpłatnych jest Page Speed Insights (...)

czytaj więcej
84

Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.

Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.

czytaj więcej
85

Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.

Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.

czytaj więcej
86

Consent Mode 2 – czy Twoją firmę stać by tego nie wdrożyć?

Consent Mode 2 jest kluczowy dla działań związanych z reklamą, remarketingiem i prowadzeniem e-commerce, sprzedaży oraz promocji produktów i usług. Brak odpowiedniego wdrożenia będzie oznaczać blokadę na kanały dotarcia do klientów.

czytaj więcej
87

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

czytaj więcej
88

Recykling treści – czym jest i dlaczego jest tak istotny?

Na czym polega recykling treści?  Recykling treści jest jednym z najważniejszych podejść w świecie content marketingu. Dlaczego? Pozwala twórcom zoptymalizować swój czas i zasoby, jednocześnie dostarczając wartościowej treści dla użytkowników. To nic innego, jak proces ponownego wykorzystywania, adaptowania lub modyfikowania istniejącej treści w (...)

czytaj więcej
89

Jak utrzymać wzrost sprzedaży w czasie ograniczania cookies’ów?

W świecie marketingu 3rd party cookies jeszcze do niedawna odgrywały kluczową rolę w gromadzeniu danych i personalizacji doświadczeń online. Jednak z coraz większą świadomością prywatności oraz regulacji prawnych, wiele przeglądarek internetowych ogranicza śledzenie cookiesów, co stawia przed marketingowcami i ich klientami wyzwania dotyczące (...)

czytaj więcej
90

RTM – klucz do sukcesu w cyfrowej erze marketingu

W dobie cyfrowej rewolucji, w której każdy z nas jest narażony na nieustanną lawinę informacji, istnieje potrzeba, aby reklamy i kampanie marketingowe były nie tylko atrakcyjne, ale przede wszystkim trafne i aktualne. W odpowiedzi na te wyzwania powstał RTM, czyli marketing w czasie rzeczywistym, który jest nieoceniony w reklamie. Głębsze spojrzenie na RTM (...)

czytaj więcej
1 2 3 9 10 11 19 20 21