Artykuły
29 września 2021
Język korzyści, czyli jak używać słów, które przekonają odbiorcę
Język korzyści to technika sprzedażowa, które skupia się na podkreśleniu benefitów, jakie klient zyska po dokonaniu zakupu. W tym przypadku najważniejszy jest odpowiedni dobór słów. Jak pisać, aby przekonać odbiorcę? Radzi nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
22 września 2021
Rodzaje kierowania w GDN
GDN to kilka milionów stron internetowych czy aplikacji, gdzie możemy wyświetlić naszą reklamę graficzną, dzięki czemu dotrzemy do nowych i obecnych klientów. O tym, jakie są możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej Google i kiedy warto je wykorzystać, pisze nasz specjalista SEM Krzysztof Bujak.
2 września 2021
Google AdSense, czyli jak monetyzować ruch na swojej witrynie
Zarabianie na sprzedaży produktów czy usług jest dość oczywiste, ale można też inaczej zmonetyzować ruch na swoim serwisie. Służy do tego system Google AdSense, który umożliwia właścicielom witryny internetowej zarabianie na reklamach wyświetlanych w formie banerów, wideo lub reklam kontekstowych.
6 sierpnia 2021
User experience vs copywriting – jak pisać przyjazne treści
Czytanie tekstów zamieszczonych w sieci ma niewiele wspólnego z czytaniem książek czy ulubionych czasopism. Odbiorcy w fachowych artykułach, które pojawiają się w internecie, szukają przede wszystkim konkretnej wiedzy i jasnych odpowiedzi na nurtujące ich pytania. W tym przypadku nie ma miejsca na niedopowiedzenia czy niejasności. Ma być krótko, zwięźle (...)
27 lipca 2021
Historia Zmian na koncie Google Ads – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie
Aktywna optymalizacja kampanii oznacza, że istnieje wiele zmiennych, które trzeba monitorować i często dostosowywać. Dzięki historii zmian na koncie Google Ads lepiej zrozumiemy, jakie modyfikacje mogły wywołać zmiany skuteczności prowadzonych kampanii. O tym, co sprawdzać i jak wykorzystać historię zmian w optymalizacji działań pisze nasza specjalista (...)
14 lipca 2021
Modele atrybucji, czyli jak poszczególne kanały komunikacji z klientem wpłynęły na decyzje o konwersji
Analiza atrybucji konwersji pomoże określić, jakie jest prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. Czyli pomoże podjąć decyzję, które z naszych działań są najbardziej efektywne i jak skutecznie alokować budżety marketingowe. Piszą o tym nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
6 lipca 2021
Audyt kampanii Google Ads
Dobrze przeprowadzony audyt kampanii Google Ads pozwoli ocenić, czy jest ona prawidłowo zoptymalizowana, co warto w niej zmienić i jakie błędy trzeba koniecznie naprawić. O tym, co sprawdzić i jak wciągnąć z tego wnioski, które pomogą Twojej firmie osiągnąć cele biznesowe, warto przeczytać w artykule naszego specjalisty SEM Damiana Ambrochowicza.
30 czerwca 2021
Nowości w Google Search Console
Google Search Console to narzędzie, dzięki któremu możemy sprawdzić skuteczność naszej strony w wyszukiwarce Google oraz dowiedzieć się, co zrobić, aby poprawić jej widoczność i przyciągnąć więcej zainteresowanych użytkowników.
24 czerwca 2021
Brief na stworzenie strony www, czyli jak wizję ubrać w konkrety
Strona internetowa to wizytówka firmy. Dlatego warto poświęcić trochę czasu i dobrze zastanowić się, jakie zadania ma ona spełniać i co chcemy na niej prezentować, zanim zlecimy agencji przygotowanie projektu naszej witryny. O tym, co warto w nim umieścić, pisze nasz Client Service Director Mariusz Sosnowski.