Artykuły
21 marca 2024
Poradnik SEO: Migracja strony internetowej – co warto wiedzieć przed jej wykonaniem?
Migracja strony internetowej to proces, który może wpłynąć na widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Każdy krok powinien być dokładnie przemyślany i zrealizowany z uwagą na optymalizację SEO, ponieważ niewłaściwie przeprowadzone działania mogą negatywnie wpływać na doświadczenia użytkowników czy spadek pozycji w wynikach (...)
16 marca 2024
Jak łatwo przyspieszyć stronę?
Analiza obecnej szybkości strony Zanim przystąpimy do wprowadzania jakichkolwiek zmian w celu przyspieszenia działania strony, na początku warto sprawdzić jej aktualną wydajność. Na rynku dostępne jest wiele narzędzi, które pozwalają na ocenę szybkości ładowania strony. Jednym z najpopularniejszych i jednocześnie bezpłatnych jest Page Speed Insights (...)
12 marca 2024
Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.
Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.
27 lutego 2024
Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.
Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.
22 lutego 2024
Consent Mode 2 – czy Twoją firmę stać by tego nie wdrożyć?
Consent Mode 2 jest kluczowy dla działań związanych z reklamą, remarketingiem i prowadzeniem e-commerce, sprzedaży oraz promocji produktów i usług. Brak odpowiedniego wdrożenia będzie oznaczać blokadę na kanały dotarcia do klientów.
20 lutego 2024
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.
Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.
17 lutego 2024
Recykling treści – czym jest i dlaczego jest tak istotny?
Na czym polega recykling treści? Recykling treści jest jednym z najważniejszych podejść w świecie content marketingu. Dlaczego? Pozwala twórcom zoptymalizować swój czas i zasoby, jednocześnie dostarczając wartościowej treści dla użytkowników. To nic innego, jak proces ponownego wykorzystywania, adaptowania lub modyfikowania istniejącej treści w (...)
25 stycznia 2024
Jak utrzymać wzrost sprzedaży w czasie ograniczania cookies’ów?
W świecie marketingu 3rd party cookies jeszcze do niedawna odgrywały kluczową rolę w gromadzeniu danych i personalizacji doświadczeń online. Jednak z coraz większą świadomością prywatności oraz regulacji prawnych, wiele przeglądarek internetowych ogranicza śledzenie cookiesów, co stawia przed marketingowcami i ich klientami wyzwania dotyczące (...)
16 stycznia 2024
RTM – klucz do sukcesu w cyfrowej erze marketingu
W dobie cyfrowej rewolucji, w której każdy z nas jest narażony na nieustanną lawinę informacji, istnieje potrzeba, aby reklamy i kampanie marketingowe były nie tylko atrakcyjne, ale przede wszystkim trafne i aktualne. W odpowiedzi na te wyzwania powstał RTM, czyli marketing w czasie rzeczywistym, który jest nieoceniony w reklamie. Głębsze spojrzenie na RTM (...)