news

Wyniki wyszukiwania bez adresów URL?

17 października 2019

Google testuje wyświetlanie tylko nazwy witryny w wynikach wyszukiwania. To oczywiście test, zatem trudno wyrokować, czy zakończy się on decyzją o pozostawieniu na stałe tak wyglądających wyników. Ponieważ zmiany te będą dotyczyć wszystkich wyników SERP, to ich wpływ na SEO pozostaje znikomy.

Od dłuższego czasu obserwujemy ukrywanie adresów URL w wynikach wyszukiwania – pod breadcrumbs. Dzieje się tak m.in. dlatego, że wiele serwisów wciąż nie jest w stanie serwować przyjaznych adresów URL. Dlatego to nowe rozwiązanie wydaje się korzystne dla wszystkich stron, które w wynikach wyszukiwania chcą być postrzegane jako profesjonalne, a nadal mają zbyt długi i nieprzyjazny adres. Jednak brak adresu URL może się wiązać z ryzykiem – nietrudno będzie użytkownikowi pomylić podobne strony, patrząc na wyniki wyszukiwania.

O nowym teście Google pisze Michał Gierat, nasz SEO Specialist dla interaktywnie.com

Przeczytaj artykuł

Zadbaj z nami o wysoką pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce!

Napisz do nas