artykuł
Słownik pojęć digital marketingu
We współpracy klient – agencja marketingowa czy w publikacjach o marketingu internetowym bardzo często pojawiają się anglojęzyczne nazwy czy skróty, które nie zawsze są zrozumiałe. Nasz słownik digital marketingu pomoże rozszyfrować te często enigmatyczne określenia. Powstał on zarówno z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z digital marketingiem, jak i o tych, którzy chcą jedynie sprawdzić jakieś pojęcie. W słowniku pojęć digital marketingu są często używane skróty oraz zagadnienia, z którymi możemy spotkać się, korzystając z narzędzi SEM/SEO. Znajdują się w nim wyjaśnienia dotyczące wskaźników kampanii internetowej, opisujemy też modele rozliczeń czy formaty reklam, kanały marketingowe oraz pojęcia związane z pozycjonowaniem, kampaniami online i procesem zakupowym. Znają je specjaliści z agencji SEM/SEO, ale są też niezbędną wskazówką dla wszystkich zajmujących się digital marketingiem, w tym przede wszystkim dla właścicieli stron internetowych i e-commerce’ów.
Nasz słownik digital marketingu jest prosty i intuicyjny. Pojęcia uszeregowane są alfabetycznie, a każde z nich zawiera wyjaśnienie oraz – w razie potrzeby – odesłanie do powiązanych z nimi haseł.
Słownik będzie systematycznie rozwijany o kolejne definicje, które będą odpowiedzią na szybko zmieniająca się rzeczywistość. Trzymamy rękę na pulsie tych zmian, ale chętnie też poznamy potrzeby i sugestie naszych czytelników. Jesteśmy przekonani, że ta uporządkowana wiedza pomoże wszystkim uczestnikom rynku cyfrowego sprawnie funkcjonować w świecie online.
Sprawdź nasz słownik