news
Remarketing na Facebooku – jakich błędów unikać?
Remarketing to przede wszystkim kierowanie reklam do użytkowników, którzy już wcześniej wykonali określone z punktu biznesowego działania na naszej stronie. Facebook umożliwia również utworzenie niestandardowych grup, które np. korzystały z aplikacji czy wykonały jakieś działania offline.
Możemy tu zastosować różne strategie, które pomogą nam skutecznie przeprowadzić użytkownika przez lejek sprzedaży. Jednak aby ponownie trafiać z reklamami do użytkowników strony, konieczne jest wcześniejsze skonfigurowanie piksela konwersji, który pozwoli na segmentację użytkowników.
Tworząc kampanię remarketingową, należy przede wszystkim ustalić cel i właściwie określić grupę odbiorców. Jak zrobić to prawidłowo, aby nie przepalać budżetu reklamowego, jakie zastosować wykluczenia i w jakim czasie od odwiedzin warto wyświetlać reklamy, pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński dla serwisu interaktywnie.com.
Zbudujemy społeczność wokół Twojej marki, wykorzystamy rozwijane przez social media możliwości sprzedażowe, promując Twoje produkty z wykorzystaniem angażujących form reklamowych.