Blog

308 wpisów na stronie
73

Kampanie Google Performance Max – tutorial.

Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie. Kampania Performance Max, to zautomatyzowana forma reklamowania się oparta o sztuczna inteligencję. Samodzielne odpalenie kampanii Performance Max jest naprawdę łatwe! Zobacz tutorial prowadzony przez Aleksandrę Perkę – Performance Lead z naszej agencji Result Media. Krok po kroku zobaczysz (...)

czytaj więcej
74

Ewolucja kampanii Discovery, czyli czym jest Demand Gen?

Google Ads, mimo swojej niezwykle silnej i niezachwianej pozycji na międzynarodowym rynku wyszukiwarek internetowych, wciąż rozwija i udoskonala swoje narzędzia. Ponad rok temu było głośno o Performance Max, potem o kampaniach audio na YouTube (sic!), a teraz na tapet wzięta została dobrze znana wszystkim kampania Discovery. Jakie zatem czekają nas zmiany?

czytaj więcej
75

Koniec darmowych social mediów? – SEM News 12/2023

Październik okazał się miesiącem podsumowań finansowych. Meta i Google mają za sobą bardzo udany kwartał. Po zapowiedziach i testach Elona Muska o całkowicie płatnym serwisie X, bardzo szybko wróciły deklaracje Mety oraz TikToka dotyczące informacji o płatnych wersjach serwisów społecznościowych. Czy to koniec ery bezpłatnych social mediów?

czytaj więcej
76

Raport „E-commerce w Polsce 2023” – silversi na zakupach online

Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Z badania wynika, że odsetek seniorów kupujących online w Polsce wzrósł i obecnie stanowią oni 35% wszystkich badanych internautów.

czytaj więcej
77

Ważą się losy Google’a i jego pozycji na rynku wyszukiwania! – SEM NEWS 11/2023

Proces antymonopolowy przeciwko Google w najbliższych miesiącach będzie źródłem wielu nowych informacji, a od jego zakończenia zależy przyszłość Google'a, rynku wyszukiwania, a nawet wyścigu sztucznej inteligencji! (...)

czytaj więcej
78

Przepisy unijne regulują internet – SEM News 10/2023

Sierpień jak zwykle ostatnio okazał się intensywny na rynku digitalowym! Obowiązujące regulacje unijne: DSA i DMA mocno namieszają. O tym, co nowego na TikToku, YouTube, w świecie Meta i Microsofcie, a przede wszystkim w imperium Google i niezmiennie zadziwiającym X opowie Erwin Wilczyński z Super Efektywnego Marketingu.

czytaj więcej
79

Jaki jest koszt utraty zaufania? SEM News 9/2023

Co przyniósł lipiec w branży digital? Oj, działo się! Mamy wojnę mikroblogów i spore zmiany w systemach reklamowych. Na kanale Super Efektywny Marketing Erwin w pigułce przedstawia ostatnie zawirowania i nowe rozwiązania wprowadzone przez największych graczy na rynku.

czytaj więcej
80

Dlaczego warto wdrożyć Consent Mode na swojej witrynie i jak zrobić to szybko i bezpiecznie?

Consent Mode należy wdrożyć na wszystkich stronach korzystających m.in. z najpopularniejszych systemów marketingowych, takich jak: Google Ads, Google Analytics czy Facebook Ads. Tryb uzyskiwania zgody pozwoli prowadzić analitykę i kampanie Google Ads z zachowaniem prywatności użytkownika, co wynika z prawnego obowiązku uzyskiwanie zgody od użytkowników na (...)

czytaj więcej
81

Duże zmiany SEO w 2023 – wywiad z Krzysztofem Marcem z DevaGroup

W jaki sposób zmienia się to, jak wyszukujemy informacje w sieci? Czy nadeszła już rewolucja wideo? Jakie działania marketingowe warto uruchomić w pierwszym roku funkcjonowania sklepu internetowego? O zmianach w SEO, nowych technologiach, optymalizacjach Google’a, sztucznej inteligencji w bardzo ciekawej rozmowie z Krzysztofem Marcem z DevaGroup, organizatorem (...)

czytaj więcej
1 2 3 8 9 10 33 34 35