Blog

344 wpisy na stronie
55

Jakie są rodzaje reklam na Facebooku? Przyjrzyjmy się bliżej wszystkim typom reklamy 

Facebook, jako jedna z największych platform społecznościowych na świecie, oferuje nam wiele możliwości reklamowych. Dzięki różnorodnym formatom reklamowym możemy precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej, zwiększając zasięg i zaangażowanie. W poniższym artykule nieco bliżej przyjrzymy się najpopularniejszym rodzajom reklam na Facebooku. (...)

czytaj więcej
56

Słowa kluczowe na Instagramie, czyli jak wykorzystać SEO w mediach społecznościowych

Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie z ponad 1 miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Platformy społecznościowe, nieustannie ewoluują, dostosowując się do potrzeb użytkowników oraz algorytmów pozycjonowania treści. Wprowadzenie wyszukiwania za pomocą słów kluczowych na Instagramie było (...)

czytaj więcej
57

Marketing na święta. Pewne i skuteczne działania zwiększające sprzedaż

Przedświąteczny czas to najlepszy okres sprzedażowy w roku. Żeby nie przespać tego czasu i maksymalnie wykorzystać najbliższe miesiące – posłuchaj eksperta marketingu Konrada Spoczyńskiego – CEO Result Media, agencji która od ponad 10 lat wspiera klientów w strategiach i działaniach maksymalizujących sprzedaż. Podczas rozmowy – tylko (...)

czytaj więcej
58

Black Friday, Black Week oraz Cyber Monday. Jak przygotować firmę i marketing?

Black Friday, Black Week i Cyber Monday to jedne z najważniejszych dni w kalendarzu sprzedażowym. Każdego roku miliony klientów na całym świecie czekają na obniżki i promocje, które pozwolą im zrobić zakupy w znacznie niższych cenach. Jeśli prowadzisz e-commerce, musisz odpowiednio przygotować się do tych wydarzeń, by maksymalnie zwiększyć (...)

czytaj więcej
59

Jak założyć konto na Instagramie? Poradnik krok po kroku

Instagram to jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych na świecie, z ponad miliardem aktywnych użytkowników. Niezależnie od tego, czy jesteś osobą prywatną, przedsiębiorcą czy twórcą, posiadanie konta na Instagramie może otworzyć przed Tobą wiele nowych możliwości – od budowania wizerunku marki po nawiązywanie cennych (...)

czytaj więcej
60

Kiedy najlepiej publikować na Instagramie w 2024? Dowiedz się, kiedy najlepiej wrzucać posty

Współczesny marketing nierozerwalnie wiąże się z obecnością w mediach społecznościowych, a Instagram jest jedną z najpotężniejszych platform, którą trudno dziś pominąć. Jako narzędzie promocji, budowania wizerunku i komunikacji z klientami, oferuje ogromny potencjał – pod warunkiem że jego użytkowanie jest przemyślane i zoptymalizowane. (...)

czytaj więcej
61

Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?

Zasięgi na Instagramie są najważniejszym elementem budowania marki i dotarcia do nowych odbiorców. Zwiększenie zasięgu publikacji jest celem każdego twórcy, marki czy influencera, ale jak tego dokonać? W tym artykule przyjrzymy się sprawdzonym technikom, które pomogą Ci zdobyć większy zasięg i zaangażowanie na Instagramie. Algorytm Instagrama — jak (...)

czytaj więcej
62

Wskaźnik GRP — jak mierzyć efektywność reklam?

W dynamicznym świecie reklamy, gdzie marketing i kampanie reklamowe muszą być precyzyjnie zaplanowane, aby osiągać sukcesy, jednym ze znaczących narzędzi wykorzystywanych przez marketerów jest wskaźnik GRP. Gross Rating Point (GRP), odgrywa fundamentalną rolę w ocenie zasięgu i efektywności reklam. Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowych i jakie (...)

czytaj więcej
63

Czym jest Search Ads 360 i dlaczego warto z niego korzystać?

Search Ads 360 jest to jedna z usług dostępna w ramach ekosystemu Google Marketing Platform. Dzięki niej zarządzanie kampaniami w różnych wyszukiwarkach jak i kanałach komunikacji staje się o wiele łatwiejsza, ponieważ za pomocą jednej platformy można uruchomić kampanię w różnych wyszukiwarkach (Google, Bing, Yahoo!). Co zyskasz z przejścia na Serach (...)

czytaj więcej
1 2 3 6 7 8 37 38 39