Blog
26 września 2024
Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?
Zasięgi na Instagramie są najważniejszym elementem budowania marki i dotarcia do nowych odbiorców. Zwiększenie zasięgu publikacji jest celem każdego twórcy, marki czy influencera, ale jak tego dokonać? W tym artykule przyjrzymy się sprawdzonym technikom, które pomogą Ci zdobyć większy zasięg i zaangażowanie na Instagramie. Algorytm Instagrama — jak (...)
26 września 2024
Wskaźnik GRP — jak mierzyć efektywność reklam?
W dynamicznym świecie reklamy, gdzie marketing i kampanie reklamowe muszą być precyzyjnie zaplanowane, aby osiągać sukcesy, jednym ze znaczących narzędzi wykorzystywanych przez marketerów jest wskaźnik GRP. Gross Rating Point (GRP), odgrywa fundamentalną rolę w ocenie zasięgu i efektywności reklam. Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowych i jakie (...)
25 września 2024
Czym jest Search Ads 360 i dlaczego warto z niego korzystać?
Search Ads 360 jest to jedna z usług dostępna w ramach ekosystemu Google Marketing Platform. Dzięki niej zarządzanie kampaniami w różnych wyszukiwarkach jak i kanałach komunikacji staje się o wiele łatwiejsza, ponieważ za pomocą jednej platformy można uruchomić kampanię w różnych wyszukiwarkach (Google, Bing, Yahoo!). Co zyskasz z przejścia na Serach (...)
13 września 2024
Chat GPT w praktyce dla małej firmy – przykłady do wykorzystania
Okej, więc masz małą firmę i chcesz wykorzystać chat GPT do marketingu? Przygotuj się na prawdziwą wizję przyszłości! Dzięki sztucznej inteligencji AI będziesz mógł przenieść swój biznes na wyższy poziom nawet bez zatrudniania kolejnych pracowników! Za pomocą chatu GPT i tego poradnika będziesz w stanie generować odpowiedzi na rynkowe zapytania, (...)
12 września 2024
Google Ads wycofuje strategię ustalania stawek
Google Ads w swoich dążeniach do zmaksymalizowania efektywności kampanii, zdecydował się na radykalny krok w postaci wycofania jednej z dostępnych strategii ustalania stawek.
10 września 2024
Google Ads zmienia Video Action Campaign w Demand Gen
Od marca 2025 roku Google Ads wycofa VAC jako odrębny typ kampanii, a funkcje przejmie właśnie kampania Demand Gen. Co to oznacza?
6 września 2024
Czym różni się Instagram od Facebooka?
Obecnie zarówno Instagram, jak i Facebook pełnią istotne funkcje w strategiach marketingowych firm na całym świecie. Obie platformy społecznościowe mają jednego właściciela i zarządzane są przez firmę Meta.
6 września 2024
Jak tworzyć opisy do zdjęć na Instagramie?
Instagram jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media, na którym marki i influencerzy rywalizują o uwagę odbiorców. Estetyczne i przyjazne dla oka zdjęcie to oczywiście podstawa - jednak bardzo często zapominamy o tym, jak ważne jest na tej platformie umiejętne tworzenie opisów pod postami.
6 września 2024
Współpraca barterowa na Instagramie, jako popularna forma influencer marketingu
Influencer marketing to dynamicznie rozwijający się segment reklamy, który polega na promocji produktów lub usług przez osoby o znacznym wpływie w mediach społecznościowych. Influencerzy, zarówno ci z dużą liczbą obserwujących, jak i mikroinfluencerzy, odgrywają ważną rolę w dotarciu do określonej grupy docelowej.