Blog

327 wpisów na stronie
46

Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?

Zasięgi na Instagramie są najważniejszym elementem budowania marki i dotarcia do nowych odbiorców. Zwiększenie zasięgu publikacji jest celem każdego twórcy, marki czy influencera, ale jak tego dokonać? W tym artykule przyjrzymy się sprawdzonym technikom, które pomogą Ci zdobyć większy zasięg i zaangażowanie na Instagramie. Algorytm Instagrama — jak (...)

czytaj więcej
47

Wskaźnik GRP — jak mierzyć efektywność reklam?

W dynamicznym świecie reklamy, gdzie marketing i kampanie reklamowe muszą być precyzyjnie zaplanowane, aby osiągać sukcesy, jednym ze znaczących narzędzi wykorzystywanych przez marketerów jest wskaźnik GRP. Gross Rating Point (GRP), odgrywa fundamentalną rolę w ocenie zasięgu i efektywności reklam. Jak mierzyć efektywność kampanii reklamowych i jakie (...)

czytaj więcej
48

Czym jest Search Ads 360 i dlaczego warto z niego korzystać?

Search Ads 360 jest to jedna z usług dostępna w ramach ekosystemu Google Marketing Platform. Dzięki niej zarządzanie kampaniami w różnych wyszukiwarkach jak i kanałach komunikacji staje się o wiele łatwiejsza, ponieważ za pomocą jednej platformy można uruchomić kampanię w różnych wyszukiwarkach (Google, Bing, Yahoo!). Co zyskasz z przejścia na Serach (...)

czytaj więcej
49

Chat GPT w praktyce dla małej firmy – przykłady do wykorzystania

Okej, więc masz małą firmę i chcesz wykorzystać chat GPT do marketingu? Przygotuj się na prawdziwą wizję przyszłości! Dzięki sztucznej inteligencji AI będziesz mógł przenieść swój biznes na wyższy poziom nawet bez zatrudniania kolejnych pracowników! Za pomocą chatu GPT i tego poradnika będziesz w stanie generować odpowiedzi na rynkowe zapytania, (...)

czytaj więcej
50

Google Ads wycofuje strategię ustalania stawek

Google Ads w swoich dążeniach do zmaksymalizowania efektywności kampanii, zdecydował się na radykalny krok w postaci wycofania jednej z dostępnych strategii ustalania stawek.

czytaj więcej
51

Google Ads zmienia Video Action Campaign w Demand Gen

Od marca 2025 roku Google Ads wycofa VAC jako odrębny typ kampanii, a funkcje przejmie właśnie kampania Demand Gen. Co to oznacza?

czytaj więcej
52

Czym różni się Instagram od Facebooka?

Obecnie zarówno Instagram, jak i Facebook pełnią istotne funkcje w strategiach marketingowych firm na całym świecie. Obie platformy społecznościowe mają jednego właściciela i zarządzane są przez firmę Meta.

czytaj więcej
53

Jak tworzyć opisy do zdjęć na Instagramie?

Instagram jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media, na którym marki i influencerzy rywalizują o uwagę odbiorców. Estetyczne i przyjazne dla oka zdjęcie to oczywiście podstawa - jednak bardzo często zapominamy o tym, jak ważne jest na tej platformie umiejętne tworzenie opisów pod postami.

czytaj więcej
54

Współpraca barterowa na Instagramie, jako popularna forma influencer marketingu

Influencer marketing to dynamicznie rozwijający się segment reklamy, który polega na promocji produktów lub usług przez osoby o znacznym wpływie w mediach społecznościowych. Influencerzy, zarówno ci z dużą liczbą obserwujących, jak i mikroinfluencerzy, odgrywają ważną rolę w dotarciu do określonej grupy docelowej.

czytaj więcej
1 2 3 5 6 7 35 36 37