Blog

357 wpisów na stronie
46

Kampania DSA w Google Ads – co to jest i jak ją wykorzystać?

Dynamiczny rynek marketingu cyfrowego pozwala na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów i stało się priorytetowym wyzwaniem dla firm. Dynamic Search Ads (DSA), czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce Google Ads, to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na automatyczne dopasowanie treści reklam do zapytań użytkowników na podstawie zawartości (...)

czytaj więcej
47

Marketing i reklama – różnice, podobieństwa oraz strategie sukcesu

W świecie marketingu łatwo się zgubić w gąszczu branżowych pojęć, które często zdają się wzajemnie przenikać. Jednym z najczęstszych przykładów jest używanie zamiennie terminów „marketing” i „reklama”. Nic dziwnego, ponieważ te dwa elementy są ze sobą ściśle powiązane. Jednak różnią się one zarówno zakresem, jak i (...)

czytaj więcej
48

Jak pisać prompty do ChatGPT? Praktyczny poradnik

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze wielu branż, gdzie ChatGPT wyrasta na jedno z najpotężniejszych narzędzi do generowania treści, analizowania danych czy wspomagania procesów biznesowych. Jednak aby w pełni wykorzystać jego potencjał, trzeba wiedzieć, w jaki sposób pisać skuteczne prompty. Jest to sztuka, która łączy precyzyjne formułowanie (...)

czytaj więcej
49

Social media marketing w 2025 roku – trendy, które musisz znać

Świat mediów społecznościowych zmienia się dynamiczniej niż kiedykolwiek wcześniej, a rok 2025 przynosi nowe wyzwania i możliwości dla marketerów. TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn czy X (dawniej Twitter) wprowadzają innowacje, które wpływają na sposób tworzenia treści i angażowania odbiorców. Przedstawiamy najważniejsze strategie oraz (...)

czytaj więcej
50

Marketing Mix, czyli na czym polega Marketing 4P

Prowadzenie działań marketingowych może być skomplikowane. Szczególnie kiedy w grę wchodzi wiele elementów, które wymagają jednoczesnej koordynacji. W takiej sytuacji z pomocą może przyjść koncepcja zaproponowana na początku lat 60-tych ubiegłego wieku przez profesora marketingu E. Jerome McCarthy’ego, znana jako „Marketing 4P”. I chociaż ma ona (...)

czytaj więcej
51

Remarketing – co to jest i dlaczego warto go stosować?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twoją stronę, obejrzały Twój film na YouTube lub już znają Twoją markę, ale jeszcze nie podjęły decyzji zakupowej? Remarketing to klucz do ponownego nawiązania kontaktu z tymi użytkownikami i skutecznego przypomnienia im o Twojej ofercie. Ale czym dokładnie jest remarketing, jakie (...)

czytaj więcej
52

Skąd Facebook zna naszą demografię? Możliwości targetowania w kampaniach Facebook Ads

Bardzo często przeglądasz swoje media społecznościowe, a reklamy, które widzisz, idealnie pasują do Twoich zainteresowań, potrzeb i aktualnej lokalizacji. Czy to przypadek? Niezupełnie. Facebook, gigant w świecie reklamy, ma ogromne możliwości w zakresie zbierania danych o swoich użytkownikach. Każdy „like”, kliknięcie, a nawet czas spędzony na (...)

czytaj więcej
53

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Rozszerzenia reklam w Google Ads to nic innego jak dodatkowe informacje, które można dodać do swoich reklam, aby były bardziej atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Pozwalają one lepiej przedstawić ofertę poprzez wyróżnienie aspektów istotnych z punktu widzenia konwersji, takich jak dodanie numeru kontaktowego lub formularza, a także linku do wybranej (...)

czytaj więcej
54

Prowadzenie profilu na Facebooku, czyli o tym dlaczego warto mieć fanpage na FB Twojej firmy

Prowadzisz własną działalność, ale nie prowadzisz firmowego fanpage’a na Facebooku?Możesz nieświadomie rezygnować z bardzo skutecznego narzędzia do pozyskiwania nowych klientów! Ale zacznijmy od początku. Dlaczego w ogóle chcesz prowadzić firmowy fanpage na platformie Mety? Facebook to globalny fenomen, swoisty gigant w świecie mediów (...)

czytaj więcej
1 2 3 5 6 7 38 39 40