Blog

344 wpisy na stronie
46

Audyt Google Ads – dlaczego jest ważny i jak go przeprowadzić

W świecie marketingu internetowego kampanie Google Ads stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi do przyciągania klientów i zwiększania sprzedaży. Jednak sama obecność reklam w Google nie gwarantuje sukcesu – aby kampanie rzeczywiście przynosiły efekty, konieczny jest regularny audyt konta Google Ads. Audyt ten pozwala ocenić, które elementy (...)

czytaj więcej
47

10 powodów, dlaczego warto skorzystać z reklamy Google Ads

W czasach cyfrowej transformacji, marketing online staje się bardzo ważnym narzędziem do osiągania sukcesu w biznesie. Google Ads, jedna z najbardziej rozpoznawalnych platform reklamowych na świecie, oferuje firmom narzędzia, które mogą znacząco zwiększyć ich widoczność w internecie oraz skuteczność kampanii reklamowych.  Reklama Google Ads — co (...)

czytaj więcej
48

Kampania Google Ads – czym jest i jak działa Google Ads?

Google Ads to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych dostępnych w dzisiejszym świecie cyfrowym. Dzięki niemu firmy mogą dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zwiększyć swoją widoczność online i generować konwersje. W tym artykule omówimy, czym jest kampania Google Ads, jak działa, jakie są jej rodzaje, jak optymalizować kampanie oraz jak (...)

czytaj więcej
49

Jak stworzyć fanpage na Facebooku? Cenne porady i wskazówki

Facebook, będący jedną z największych platform społecznościowych, jest idealnym miejscem do promowania swojego biznesu, budowania marki osobistej i komunikacji z klientami. W poniższym artykule pokażemy, jak krok po kroku stworzyć profesjonalny fanpage na Facebooku, który nie tylko przyciągnie nowych fanów, ale również przyniesie realne korzyści (...)

czytaj więcej
50

Badanie wyników marki (Brand Lift) na przykładzie Vivusa

Badanie Brand Lift ma na celu określenie wpływu emisji zasięgowych reklam video na świadomość o marce i jej postrzeganie.

czytaj więcej
51

Jakie wyróżniamy rodzaje reklam na Instagramie?

Instagram stał się zarówno dla marek, jak i reklamodawców jednymz najważniejszych kanałów marketingowych. Wynika to m.in. z jego estetycznych treści oraz możliwości dotarcia w większym stopniu do młodszej grupy odbiorców. Dzięki różnorodnym formatom reklamowym pozwala nam na przyciągnięcie uwagi użytkownika, zaczynając od standardowych statycznych (...)

czytaj więcej
52

Subskrypcja Facebooka – czy Facebook będzie płatny?

Listopad ubiegłego roku przyniósł na platformach należących do Meta pewne zmiany. Od tego miesiąca zaczęły obowiązywać opłaty za korzystanie z dwóch popularnych serwisów społecznościowych należących do Marka Zuckerberga. Chodzi o Facebook oraz Instagram. Wprowadzenie opłat ma związek z decyzją Europejskiej Rady Ochrony Danych, zgodnie z którą (...)

czytaj więcej
53

Czym są parametry (tagi) UTM? Jak z nich korzystać? Niezbędne informacje

Czym są parametry (tagi) UTM? Jak z nich korzystać? Niezbędne informacje  Każdy kliknięty link prowadzący do strony internetowej niesie za sobą cenne informacje. Ale jak je wydobyć i przełożyć na konkretne wyniki? Parametry UTM to niewielkie dodatki do linków, które mogą dostarczyć ogromną ilość danych o kampaniach. W poniższym artykule (...)

czytaj więcej
54

Historia Facebooka — kiedy powstał Facebook i jak stał się tak potężnym

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zaczęła się historia Facebooka? To dziś najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie, od której tak naprawdę wszystko się rozpoczęło, a dzięki niej rozwijały się kolejne media społecznościowe. Wszystko zaczęło się w pokoju Marka Zuckerberga na Uniwersytecie Harvarda, gdzie stworzył kod, który (...)

czytaj więcej
1 2 3 5 6 7 37 38 39