Blog
10 września 2024
Google Ads zmienia Video Action Campaign w Demand Gen
Od marca 2025 roku Google Ads wycofa VAC jako odrębny typ kampanii, a funkcje przejmie właśnie kampania Demand Gen. Co to oznacza?
6 września 2024
Czym różni się Instagram od Facebooka?
Obecnie zarówno Instagram, jak i Facebook pełnią istotne funkcje w strategiach marketingowych firm na całym świecie. Obie platformy społecznościowe mają jednego właściciela i zarządzane są przez firmę Meta.
6 września 2024
Jak tworzyć opisy do zdjęć na Instagramie?
Instagram jest jednym z najpopularniejszych kanałów social media, na którym marki i influencerzy rywalizują o uwagę odbiorców. Estetyczne i przyjazne dla oka zdjęcie to oczywiście podstawa - jednak bardzo często zapominamy o tym, jak ważne jest na tej platformie umiejętne tworzenie opisów pod postami.
6 września 2024
Współpraca barterowa na Instagramie, jako popularna forma influencer marketingu
Influencer marketing to dynamicznie rozwijający się segment reklamy, który polega na promocji produktów lub usług przez osoby o znacznym wpływie w mediach społecznościowych. Influencerzy, zarówno ci z dużą liczbą obserwujących, jak i mikroinfluencerzy, odgrywają ważną rolę w dotarciu do określonej grupy docelowej.
5 września 2024
Instagram Reels – czym są? Najważniejsze informacje na temat popularnych rolek na Instagramie
Krótkie, zabawne filmy stają się coraz popularniejsze dzięki aplikacjom takim jak TikTok i obecnie to właśnie one wiodą prym, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników. Pozostałe platformy społecznościowe również muszą nadążać za trendami. Instagram, będąc jednym z liderów w tej dziedzinie, nie pozostał w tyle i (...)
5 września 2024
Newsy – marketing i biznes w wakacje.
Poznaj najnowsze wiadomości ze świata marketingu i biznesu, które wprowadzają istotne zmiany dla branży reklamowej, SEO i rynków technologicznych. Ten odcinek dostarcza kompendium wiedzy na temat najnowszych wydarzeń, które kształtują przyszłość firm i strategii marketingowych. W odcinku poruszono m.in.: Rafał Brzoska i Inpost kontra Facebook – (...)
29 sierpnia 2024
Jak agencja marketingu digital może pomóc właścicielowi sklepu e-commerce?
W dobie intensywnie rozwijającego się rynku e-commerce coraz większe znaczenie ma profesjonalne podejście do marketingu internetowego. Właściciele sklepów internetowych często stają przed wyzwaniem, jak skutecznie dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i utrzymać lojalność istniejących użytkowników. Tutaj z pomocą przychodzi agencja (...)
7 sierpnia 2024
Synergia działań SEO, kampanii performance i Social Media – klucz do sukcesu w marketingu cyfrowym
Połączenie działań SEO, kampanii performance i prowadzenia różnych kanałów social media może znacząco zwiększyć zasięg, zaangażowanie i konwersje.
31 lipca 2024
Dlaczego zbieranie pozytywnych opinii w internecie jest tak ważne?
W czasach rozwiniętej cyfryzacji internet stał się głównym miejscem, w którym konsumenci poszukują informacji o produktach, usługach i firmach. Opinie, jakie klienci pozostawiają w internecie, mają ogromne znaczenie w procesie budowania wizerunku firmy oraz kształtowania decyzji zakupowych potencjalnych klientów. Pozyskiwanie pozytywnych recenzji, (...)