Blog
14 lutego 2025
Ilu użytkowników w Polsce i na świecie korzysta z Facebooka?
Facebook nigdy nie ukrywał danych dotyczących ilości aktywnych użytkowników na swojej platformie. Nie dziwi to, gdyż strona Marka Zuckerberga osiągnęła wręcz natychmiastowy sukces. Udostępniane nam informacje odnośnie użytkowników już od początku platformy dotyczyły jedynie aktywnych kont. Jako konta aktywne, Facebook traktuje jedynie te, które (...)
13 lutego 2025
Co to jest dropshipping? Wady i zalety
Wyobraź sobie, że prowadzisz własny sklep internetowy, ale nie musisz martwić się o magazynowanie produktów, pakowanie zamówień czy ich wysyłkę. Brzmi jak biznes marzeń? Właśnie na tym polega dropshipping – model sprzedaży, który przyciąga coraz więcej przedsiębiorców na całym świecie. Ale czy rzeczywiście jest tak idealny, jak się wydaje? (...)
3 lutego 2025
Kampania Demand Gen – czym jest i w jaki sposób ją wykorzystać?
W świecie marketingu internetowego reklamy muszą być nie tylko skuteczne, ale także dostosowane do ewoluujących oczekiwań użytkowników. Google, jako lider innowacyjnych rozwiązań reklamowych, w październiku 2023 roku wprowadziło kampanie Demand Gen (Demand Generation), które stanowią naturalne rozszerzenie i rozwinięcie dotychczasowych kampanii (...)
31 stycznia 2025
Kampania DSA w Google Ads – co to jest i jak ją wykorzystać?
Dynamiczny rynek marketingu cyfrowego pozwala na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów i stało się priorytetowym wyzwaniem dla firm. Dynamic Search Ads (DSA), czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce Google Ads, to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na automatyczne dopasowanie treści reklam do zapytań użytkowników na podstawie zawartości (...)
30 stycznia 2025
Marketing i reklama – różnice, podobieństwa oraz strategie sukcesu
W świecie marketingu łatwo się zgubić w gąszczu branżowych pojęć, które często zdają się wzajemnie przenikać. Jednym z najczęstszych przykładów jest używanie zamiennie terminów „marketing” i „reklama”. Nic dziwnego, ponieważ te dwa elementy są ze sobą ściśle powiązane. Jednak różnią się one zarówno zakresem, jak i (...)
30 stycznia 2025
Jak pisać prompty do ChatGPT? Praktyczny poradnik
Sztuczna inteligencja zmienia oblicze wielu branż, gdzie ChatGPT wyrasta na jedno z najpotężniejszych narzędzi do generowania treści, analizowania danych czy wspomagania procesów biznesowych. Jednak aby w pełni wykorzystać jego potencjał, trzeba wiedzieć, w jaki sposób pisać skuteczne prompty. Jest to sztuka, która łączy precyzyjne formułowanie (...)
24 stycznia 2025
Social media marketing w 2025 roku – trendy, które musisz znać
Świat mediów społecznościowych zmienia się dynamiczniej niż kiedykolwiek wcześniej, a rok 2025 przynosi nowe wyzwania i możliwości dla marketerów. TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn czy X (dawniej Twitter) wprowadzają innowacje, które wpływają na sposób tworzenia treści i angażowania odbiorców. Przedstawiamy najważniejsze strategie oraz (...)
31 grudnia 2024
Marketing Mix, czyli na czym polega Marketing 4P
Prowadzenie działań marketingowych może być skomplikowane. Szczególnie kiedy w grę wchodzi wiele elementów, które wymagają jednoczesnej koordynacji. W takiej sytuacji z pomocą może przyjść koncepcja zaproponowana na początku lat 60-tych ubiegłego wieku przez profesora marketingu E. Jerome McCarthy’ego, znana jako „Marketing 4P”. I chociaż ma ona (...)
31 grudnia 2024
Remarketing – co to jest i dlaczego warto go stosować?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twoją stronę, obejrzały Twój film na YouTube lub już znają Twoją markę, ale jeszcze nie podjęły decyzji zakupowej? Remarketing to klucz do ponownego nawiązania kontaktu z tymi użytkownikami i skutecznego przypomnienia im o Twojej ofercie. Ale czym dokładnie jest remarketing, jakie (...)