Blog

308 wpisów na stronie
172

Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?

Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.

czytaj więcej
173

Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn

Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn.

czytaj więcej
174

Współpraca klient – agencja (cz. 3). Dostęp do konta Google Ads

Jakich uprawnień będzie potrzebowała agencja, aby prowadzić skuteczne kampanie Google Ads, warto przeczytać w artykule naszych ekspertów.

czytaj więcej
175

Długi ogon, analiza aukcji i podpowiedzi wyszukiwarki, czyli słowa kluczowe i wykluczające w optymalizacji kampanii

Jak wykorzystać planer słów kluczowych, raport wyszukiwanych haseł czy analizę aukcji do optymalizacji swojej kampanii? O tym pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
176

Współpraca klient – agencja (cz. 2). Dostępy do kont Google Analytics, GTM, GSC

Agencja marketingowa do prowadzenia kampanii potrzebuje dostępu do kont analitycznych i reklamowych klienta. Opisujemy rekomendowane poziomy uprawnień.

czytaj więcej
177

Jak bardzo „smart” może być Smart Bidding?

Dzięki automatyzacji i machine learningu kampanie oparte na zautomatyzowanych strategiach ustalania stawek mają lepszą skuteczność. O tym, jak optymalizować kampanie z wykorzystaniem Smart Bidding, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic & webdevelopment director.

czytaj więcej
178

Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021

Result Media zostało nagrodzone Diamentem "Forbesa" 2021. Jest to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.

czytaj więcej
179

„Poszukiwany, poszukiwana…” agencja SEM/SEO – jak znaleźć kompetentnego partnera do współpracy (cz. 1)

Agencje marketingowe oferują specjalistyczną wiedzę i doświadczenie, dzięki którym firmy mogą skutecznie docierać do nowych klientów i wygrywać walkę z konkurencją. Jak wybrać taką, która dobrze wykona swoją pracę? Warto przeczytać, na co zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.

czytaj więcej
180

Jak optymalizować budżet kampanii?

Budżet to zawsze newralgiczny element w każdej kampanii. Zazwyczaj wyższy budżet pozwoli na skorzystanie z bardziej konkurencyjnych słów kluczowych, a tym samym - na dotarcie do większej liczby klientów. O optymalizacji budżetu kampanii i skutecznej strategii ustalania stawek pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
1 2 3 19 20 21 33 34 35