Blog
29 marca 2022
Topical authority, czyli jak budować treści, aby stać się autorytetem w branży
Budując wiarygodność strony, musimy zadbać o najwyższą jakość contentu oraz o to, aby przekazywana wiedza była wyczerpująca i użyteczna dla odbiorców. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z ideą topical authority, pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
23 marca 2022
Koniec Google Analytics, NFT na Insta, 10 min na TikToku. SEM News 3/2022
Super Efektywny Marketing to cotygodniowa porcja wiedzy na naszym youtubowym kanale - to już wiecie. Ale dziś pierwszy odcinek naszego newsowego zestawienia „Co tam, panie, w marketingu?” Czy musimy pokochać Analyticsa 4? Co nowego planuje Marek Z.? No i… znajdź 10 różnic między TikTokiem a YouTubem...
1 marca 2022
Ochrona danych osobowych w kampaniach leadowych
Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych potencjalnych klientów, to jeden z kluczowych składników strategii marketingowych i sprzedażowych. Powinniśmy jednak pamiętać, że internauci są coraz bardziej świadomi swoich praw w zakresie danych osobowych oraz wynikających z tego obowiązków po stronie reklamodawcy. Zadbajmy więc o to, aby przygotowany (...)
23 lutego 2022
Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce
Doświadczenie klienta, czyli customer experience w e-commerce to nie tylko przejrzysta strona z wyraźnym przyciskiem „kup”. To takie przygotowanie kontaktu klienta z marką, aby zakupy „robiły się same”, a kupujący na żadnym etapie tej ścieżki nie utknęli czy nie zagubili się w całym procesie. (...)
18 stycznia 2022
Jakich treści unikać na stronie? Kilka słów o thin contencie
O tym, że warto dbać o content na stronie, wszyscy wiemy. Ale czy słyszeliście o thin contencie? Czym jest i jak wpływa na stronę internetową? Odpowiedzi na te i inne pyta udzieli nasza SEO copywritera Luiza Pastuszka.
10 stycznia 2022
Kreacja i design na przełomie 2021/2022
Na łamach „Nowego Marketingu” nasz art director Paweł Panasiuk dzieli się swoimi refleksjami o kreacjach i designie – co ciekawego zdarzyło się w minionym roku i jakie wyzwania czekają nas w 2022.
5 stycznia 2022
SEM/SEO na przełomie 2021/2022
Dane i sposób ich wykorzystania do prowadzenia kampanii to przyszłość skutecznego działania w sieci. W związku z planowanym odejściem od plików cookies i coraz większym naciskiem na bezpieczeństwo danych reklamodawcy muszą postawić większy nacisk na stworzenie profili podobieństwa najbardziej wartościowych użytkowników na podstawie własnych (...)
17 grudnia 2021
E-commerce na przełomie 2021/2022
Jak co roku redakcja „Nowego Marketingu” poprosiła czołowe agencje marketingowe o podsumowanie wydarzeń 2021 roku i opisanie wyzwań, które stoją przed skalpami internetowymi w nowym roku. Odpowiedzi udzielił nasz SEM manager Dariusz Ilnicki.
16 listopada 2021
Reklama porównawcza – na jakich zasadach jest dopuszczalna
Co to jest reklama porównawcza? Czy można ją stosować? Co może zrobić przedsiębiorca poszkodowany reklamą porównawczą? Pisze o tym Karol Budek w cyklu „SEM/SEO okiem prawnika”.