Blog

308 wpisów na stronie
118

Forma ma znaczenie – o dobrych i złych praktykach content marketingu

Dobry content marketing ma za zadanie przyciągnąć i zaangażować odbiorców. O tym, jak prawidłowo ustalić strategię content marketingową, jakie są dobre i złe praktyki w e-commerce i jak wpływa on na pozycjonowanie witryny, w serwisie nowymarketing.pl pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
119

Działania SEM w Polsce warte 2 miliardy złotych, spadki Amazona i naprawa relacji klient-agencja! SEM News 5/2022

Dzisiaj ani słowa o TikToku ;) Jest za to o wydatkach na reklamę online w Polsce, które w 2021 przekroczyły 6,2 mld PLN. Dodatkowo problemy z akcjami Amazona, przejęcie Twittera, nowości z konferencji IAB i pierwsza akcja zmiany w relacjach klient-agencja.

czytaj więcej
120

Boty rekrutacyjne Google i TikTok miażdżący konkurencję! SEM News 6/2022

Do tego nowe rozwiązania reklamowe od tytułowych gigantów, rebranding Instagrama i problemy ze spamem na Facebooku. Zapraszamy do subiektywnego przeglądu rzeczywistości internetowo-marketingowej.

czytaj więcej
121

Zmiany Google 2021-2022. Algorytm, produkty, nowości!

Ilość zmian wprowadzana przez Alphabet w produktach Google jest trudna do ogarnięcia. Śledząc to na bierząco przygotowaliśmy subiektywne zestawienie najważniejszych zmian i trendów widocznych w działaniach internetowego giganta. Od reklam, przez rozwój sztucznej inteligencji po szykowanie się do pierwszego od dwóch lat sezonu wakacyjnego.

czytaj więcej
122

Nowe formaty reklamowe na Tik Toku, Twitter i drama Muska oraz będzie drożej i gorzej! SEM News 4/2022

Digitalowa rzeczywistość w ciągłym ruchu, dlatego podrzucamy gorące newsy Super Efektywnego Marketingu, a w nich m.in.: Twitter i Elon Musk – jak zakończy się ta drama? TikTok i reklamy – czy chiński serwis znokautuje innych graczy w socialach? A w Polsce – pieniądze w roli głównej podwyżki, wynagrodzenia, czyli co słychać w digital i e-commerce.

czytaj więcej
123

Topical authority, czyli jak budować treści, aby stać się autorytetem w branży

Budując wiarygodność strony, musimy zadbać o najwyższą jakość contentu oraz o to, aby przekazywana wiedza była wyczerpująca i użyteczna dla odbiorców. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z ideą topical authority, pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
124

Koniec Google Analytics, NFT na Insta, 10 min na TikToku. SEM News 3/2022

Super Efektywny Marketing to cotygodniowa porcja wiedzy na naszym youtubowym kanale - to już wiecie. Ale dziś pierwszy odcinek naszego newsowego zestawienia „Co tam, panie, w marketingu?” Czy musimy pokochać Analyticsa 4? Co nowego planuje Marek Z.? No i… znajdź 10 różnic między TikTokiem a YouTubem...

czytaj więcej
125

Ochrona danych osobowych w kampaniach leadowych

Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych potencjalnych klientów, to jeden z kluczowych składników strategii marketingowych i sprzedażowych. Powinniśmy jednak pamiętać, że internauci są coraz bardziej świadomi swoich praw w zakresie danych osobowych oraz wynikających z tego obowiązków po stronie reklamodawcy. Zadbajmy więc o to, aby przygotowany (...)

czytaj więcej
126

Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce

Doświadczenie klienta, czyli customer experience w e-commerce to nie tylko przejrzysta strona z wyraźnym przyciskiem „kup”. To takie przygotowanie kontaktu klienta z marką, aby zakupy „robiły się same”, a kupujący na żadnym etapie tej ścieżki nie utknęli czy nie zagubili się w całym procesie. (...)

czytaj więcej
1 2 3 13 14 15 33 34 35