Blog

357 wpisów na stronie
118

Czym jest certyfikat SSL? Zbiór najważniejszych informacji

Certyfikat SSL jest kluczem do bezpieczeństwa w sieci. Dzięki niemu użytkownicy mogą czuć się pewnie, przekazując ważne informacje przez internet.

czytaj więcej
119

Komunikaty w Google Search Console: co znaczą i jak na nie reagować? 

Google Search Console jest niczym błyskawiczny system alarmowy dla Twojej witryny. Dzięki różnym komunikatom jesteś w stanie szybko zidentyfikować i naprawić problemy, które mogą wpłynąć na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

czytaj więcej
120

Czym są dane strukturalne na stronie?

W erze cyfrowej, gdzie optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych odgrywają kluczową rolę w uzyskiwaniu przewagi nad konkurencją, dane strukturalne stają się jednym z najważniejszych narzędzi SEO dostępnych dla specjalistów w tej dziedzinie.

czytaj więcej
121

UI – co to jest i dlaczego jest tak ważne?

W tym artykule odpowiemy na pytanie, czym jest UI i dlaczego nie można go pomijać w procesie projektowania stron i sklepów internetowych?

czytaj więcej
122

Kampanie Google Performance Max – tutorial.

Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie. Kampania Performance Max, to zautomatyzowana forma reklamowania się oparta o sztuczna inteligencję. Samodzielne odpalenie kampanii Performance Max jest naprawdę łatwe! Zobacz tutorial prowadzony przez Aleksandrę Perkę – Performance Lead z naszej agencji Result Media. Krok po kroku zobaczysz (...)

czytaj więcej
123

Ewolucja kampanii Discovery, czyli czym jest Demand Gen?

Google Ads, mimo swojej niezwykle silnej i niezachwianej pozycji na międzynarodowym rynku wyszukiwarek internetowych, wciąż rozwija i udoskonala swoje narzędzia. Ponad rok temu było głośno o Performance Max, potem o kampaniach audio na YouTube (sic!), a teraz na tapet wzięta została dobrze znana wszystkim kampania Discovery. Jakie zatem czekają nas zmiany?

czytaj więcej
124

Koniec darmowych social mediów? – SEM News 12/2023

Październik okazał się miesiącem podsumowań finansowych. Meta i Google mają za sobą bardzo udany kwartał. Po zapowiedziach i testach Elona Muska o całkowicie płatnym serwisie X, bardzo szybko wróciły deklaracje Mety oraz TikToka dotyczące informacji o płatnych wersjach serwisów społecznościowych. Czy to koniec ery bezpłatnych social mediów?

czytaj więcej
125

Raport „E-commerce w Polsce 2023” – silversi na zakupach online

Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Z badania wynika, że odsetek seniorów kupujących online w Polsce wzrósł i obecnie stanowią oni 35% wszystkich badanych internautów.

czytaj więcej
126

Ważą się losy Google’a i jego pozycji na rynku wyszukiwania! – SEM NEWS 11/2023

Proces antymonopolowy przeciwko Google w najbliższych miesiącach będzie źródłem wielu nowych informacji, a od jego zakończenia zależy przyszłość Google'a, rynku wyszukiwania, a nawet wyścigu sztucznej inteligencji! (...)

czytaj więcej
1 2 3 13 14 15 38 39 40