news
Link building. Jak zadbać o wartościowe linki?
Linki to jeden z głównych sposobów, w jaki algorytmy wyszukiwarek określają trafność strony i – co za tym idzie – link building to jeden z segmentów, z których powinny składać się działania SEO.
Początki wyszukiwarek internetowych to opieranie się na budowaniu wyników bezpłatnych na podstawie liczby linków do odpowiednich podstron z wykorzystaniem konkretnych – ważnych dla nas słów kluczowych. Oznaczało to, że im więcej odnośników do danego adresu, tym wyżej powinien on się znajdować w wynikach wyszukiwania. W oparciu o te założenia powstał między innymi algorytm Page Rank Google. Obecnie linki prowadzące do stron są tylko jednym z trzech podstawowych filarów pozycjonowania.
Budowanie profilu linkowego wymaga nie tylko czasu, ale także wiedzy i dostępu do odpowiednich zasobów, ale dzięki temu witryna może zajmować wysokie pozycje i faktycznie generować ruch na stronie. Jak zbudować wartościowy profil linkowy, pisze nas SEO manager Michał Gierat dla serwisu interaktywnie.com.
Michał Gierat
SEO Manager
Zwolennik technik white hat seo, pasjonat analityki internetowej, z wykształcenia informatyk, specjalizuje się w optymalizacji technicznej.
Wyniki, które mówią same za siebie – stwórz kampanię SEO z Result Media!
Strona
Dzięki poprawie widoczności w internecie Twoja firma zostanie lepiej zapamiętana przez klientów, którzy chętnie będą do niej wracać. Sprawdź, jakie działania SEO możemy zaproponować Twojej firmie, aby osiągnęła możliwie najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Czytaj
Zadbaj z nami o wysoką pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce!