news

Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?

10 maja 2021

Ruch to jeden z najistotniejszych czynników wpływających na sukces w e-commerce. Działa tu zasada skali: im więcej użytkowników odwiedzi nasz sklep internetowy, tym większe szanse na dokonanie zakupu. Oczywiście warto skupić się na tym, by ruch ten był jak najbardziej jakościowy i stargetowany.

Źródeł ruchu jest wiele – są to m.in. płatne kampanie linków sponsorowanych i działania, które służą wygenerowaniu ruchu organicznego. Powinniśmy dbać o dywersyfikację źródeł ruchu w naszym sklepie internetowym, bo dzięki temu możemy zbudować bezpieczny i stabilny biznes. Dlatego warto wykorzystywać zarówno płatne, jak i organiczne metody zwiększania liczby odwiedzin w naszym sklepie, bo w ten sposób odwzorujemy ścieżkę decyzyjną użytkownika i na każdym jej etapie będziemy zwiększali świadomość naszej marki.

O sposobach na przyciąganie klientów do e-commerce’u dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Michał Gierat i Darek Ilnicki.

Przeczytaj artykuł

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas