news
Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?
Amazon jako jeden z liderów światowego e-commerce’u informował o chęci wejścia na polski rynek od kilku lat, mimo to odkładał tę operacje w czasie. Wraz z początkiem marca tego roku nadeszła chwila wyczekiwana przez sporą grupę retailerów handlu internetowego – wejście platformy do Polski.
To ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych niedostępnych wcześniej w naszym kraju. Powinni skorzystać z niej detaliści, którzy korzystają m.in. z Allegro lub mają swój sklep internetowy. Dzięki zaistnieniu na nowej platformie będą mogli rozszerzyć możliwości zbytu, zwiększyć sprzedaż, ale również przyczynić się do rozwoju świadomości swojej marki.
Amazon Advertising posiada szeroki wachlarz sieci reklamowych, z których każda ma odmienny charakter poprzez różne placementy czy możliwości optymalizacji. Dla serwisu interaktywnie.com opisuje je nasz SEM Lead Konrad Bąk.
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!