news

Co decyduje o sukcesie e-commerce?

10 grudnia 2020

Masowa izolacja zmieniła zarówno sposób prowadzenia biznesu, jak i nawyki zakupowe Polaków. Jednak zamknięcie w domach nie oznacza, że społeczeństwo nie potrzebuje artykułów codziennego użytku. Aby dotrzeć do klientów, firma musi być widoczna, m.in. w organicznych wynikach wyszukiwania, sekcji płatnych reklam i mediach społecznościowych.

Należy na bieżąco śledzić poczynania konkurencji, sprawdzać trendy i frazy kluczowe oraz frazy long-tail, dzięki którym przedsiębiorca może precyzyjnie docierać do klienta z konkretnym rozwiązaniem. Ale tym, czego nie wolno zaniedbać, są działania SEO. Pozycjonowanie to proces długotrwały i wymagający systematyczności.

O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.

Przeczytaj artykuł

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas