news
Jak skonfigurować konwersje sprzedaży w Google Ads dla sklepu internetowego?
Aby skutecznie prowadzić kampanie w Google Ads oraz mierzyć ich wyniki, niezbędne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń konwersji. W przypadku sklepów internetowych głównym i najważniejszym zdarzeniem konwersji jest sprzedaż. Tutaj proces konfiguracji jest nieco trudniejszy i wymaga bardziej zaawansowanych technik, które pozwolą przekazać dodatkowe parametry związane z transakcją oraz sprzedanymi produktami. Z pomocą przychodzi Google Tag Manager (GTM), którego zadaniem jest wywoływanie odpowiednich tagów w momencie wykonania określonej czynności na stronie.
- Jak zainstalować Google Tag Managera?
- W jaki sposób skonfigurować konwersję sprzedaży?
- Jak połączyć ze sobą konta Google Ads i Google Analytics?
Sam proces konfiguracji jest dość skomplikowany, ale w poradniku naszego SEM specjalisty Tomka Kraińskiego w serwisie interaktywnie.com krok po kroku pokażemy, jak go z sukcesem zrealizować.
Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy skuteczną kampanię Google Ads, dzięki której wzrośnie liczba konwersji na Twojej witrynie!