artykuł
Zespół Result Media z certyfikatami Google Partners Digital Champions
Kampanie w Google to codzienność agencji marketingu internetowego. Wiele z nich przystępuje do programu partnerskiego Google, ale jedynie 3% najlepszych agencji otrzymuje status Partnera Premium. Do tego elitarnego grona należy agencja Result Media.
Wybrane firmy partnerskie z całego świata Google zaprasza do programu szkoleniowego Digital Champions. To nie tylko możliwość czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów Google’a, ale też świetna okazja do wymiany doświadczeń czy zapoznania się z nowymi rozwiązaniami na rynku.
W 2022 roku kilkoro specjalistów z agencji Result Media uzyskało certyfikat Google Digital Champions. O korzyściach tego szkolenia i wykorzystaniu zdobytej wiedzy w kampaniach dla swoich klientów mówią specjaliści z Result Media:
Wykorzystując kampanie Performance Max mamy szansę wyświetlać reklamy w większej liczbie placementów i tym samym być obecnym na ścieżce decyzyjnej klienta w różnych touchpointach. Dzięki szkoleniu dowiedzieliśmy się jak budować skuteczną strategię wielokanałową, korzystając z najlepszych praktyk. – mówi Patryk Leśniak, performance specialist z agencji Result Media
Dowiedzieliśmy się więcej o Modelu ABCD wykorzystywanym w kampanii reklamowej. Schemat składa się z czterech etapów A – attention, B – branding, C – communication i D- direction. Rozwiązanie to pomaga w tworzeniu skutecznego filmu reklamowego, który jest zaprojektowany w taki sposób, aby zainteresować widza, zbudować pozytywne nastawienie i zachęcić do podjęcia działania. – dodaje Magda Topczewska, client service leader w Result Media.
Dzięki wdrożeniu tych rozwiązań specjaliści z Result Media mają pewność, że proponowane klientom działania reklamowe są zgodne z najlepszymi praktykami i pozwalają na zwiększenie skuteczności kampanii.