news
Wspieramy działania Heinz Club 57
Branża gastronomiczna z powodu pandemii koronawirusa doświadcza ogromnych strat. Wiele lokali notuje znaczny spadek obrotów, część niestety przegrała walkę o przetrwanie. Dlatego marka Heinz – producent kultowych ketchupów i sosów, która od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, zdecydowała o uruchomieniu nowej platformy – Heinz Club 57. To forma programu lojalnościowego, który oferuje uczestnikom różnego rodzaju benefity, w tym m.in. produktowe czy promocyjne, a także wsparcie merytoryczne.
W Polsce działa ponad 76 tysięcy lokali gastronomicznych. Większość z nich to małe i średnie przedsiębiorstwa, które powstały i działają dzięki ogromnemu zaangażowaniu ich właścicieli. Wiele z nich notuje ostatnio znaczący spadek obrotów. Konkretnym wsparciem w ich działaniach jest program Heinz Club 57. Dołączając do klubu, firma otrzymuje pomoc specjalistów z wielu dziedzin – można skorzystać m.in. z porad prawnych, podatkowych i marketingowych, które pomogą efektywniej funkcjonować w pandemicznej rzeczywistości. W programie można wygrać szkolenie dla pracowników, reklamę outdoor, pozycjonowanie w Google i wiele innych skutecznych metod promocji.
Jesteśmy dumni, że razem z firmą Heinz wspieramy naszą wiedzą branżę gastronomiczną w tym niełatwym czasie. Na stronie programu nasi eksperci prezentują porady dotyczące budowania wizerunku, content marketingu czy działań promocyjnych z wykorzystaniem social mediów. Dzięki temu lokal ma szanse dotrzeć ze swoją ofertą do większej liczby klientów i wygrać walkę z konkurencją.
Szczegóły dotyczące programu dostępne są na stronie www.club57.pl.
Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!