news
Piksel konwersji Facebooka
Aby skutecznie sprzedawać swoje usługi lub produkty w internecie, niezbędne jest prowadzenie działań marketingowych w sieci. Najczęściej wykorzystywanymi do tego platformami są Google oraz Facebook. Musimy jednak pamiętać, nie wystarczy samo stworzenie i emisja reklam, ale także skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. Do tego służy waśnie piksel konwersji, czyli fragment kodu, który pozwala na monitorowanie celowego i z góry zaplanowanego działania przez potencjalnego klienta na stronie.
Znając zasadę konfiguracji takiego piksela, możemy dodatkowo przekazywać wartości, które pomogą nam lepiej analizować wyniki naszej kampanii. Największą zaletą jest możliwość śledzenia wielu zdarzeń jednocześnie. Nowy piksel Facebooka pozwala monitorować 9 standardowych zdarzeń oraz tworzyć nieograniczoną ilość niestandardowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie przekazać własne parametry oraz wartości, co posłuży nam do podejmowanie korzystnych biznesowo decyzji.
O tym, jak poprawnie skonfigurować piksel konwersji Facebooka i wykorzystać go do działań marketingowych, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński.
Zbudujemy społeczność wokół Twojej marki, wykorzystamy rozwijane przez social media możliwości sprzedażowe, promując Twoje produkty z wykorzystaniem angażujących form reklamowych.