news
Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?
Google jako dominująca wyszukiwarka jest naturalnym miejscem, gdzie potencjalni klienci rozpoczynają swoją ścieżkę zakupową. Firma, dbając o swoją pozycję i jednocześnie zachęcając do korzystania z jej produktów, oferuje wiele narzędzi, z których mogą korzystać lokalne biznesy. Warto je wykorzystać do promocji firmy, ale też do wspierania oraz upraszczania działań w przedsiębiorstwie.
Wizytówka Google Moja Firma pozwala zwiększać rozpoznawalność firmy i dotrzeć do większego grona klientów. Potencjalny klient będzie mógł poznać adres firmy, telefon, godziny otwarcia, adres strony internetowej.
Google oferuje też firmom dodatkowy budżet na start, czyli pewną kwotę przeznaczoną na pierwszą kampanię reklamową. Aby skorzystać z zaproponowanego przez Google kuponu, należy przeznaczyć na budżet reklamowy określoną pulę z własnych środków.
Prowadząc kampanie w Google Ads, firma działająca na lokalnym runku może skorzystać z kierowania swoich reklam na użytkowników znajdujących się w lokalizacjach geograficznych, w których działa lub na osoby zainteresowane tymi lokalizacjami.
Narzędzia oferowane przez Google są doskonałym rozwiązaniem dla lokalnych firm. Większość z nich to bezpłatne rozwiązania, z których można korzystać w każdej chwili, z każdego urządzenia i w każdym miejscu na świecie. To z jednej strony znacznie ułatwia pracę, a z drugiej – pozwala na lepszą optymalizację prowadzonych działań promocyjnych.
Więcej na ten temat warto przeczytać w artykule Macieja Kapuścińskiego w serwisie interaktywnie.com.
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!