!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Jak śledzić połączenia telefoniczne?

W działaniach reklamowych cały czas widzimy istotę połączeń telefonicznych jako kanału komunikacji na linii sprzedawca – klient. Połączenia telefoniczne mają przewagę nad formularzami i mailami, ponieważ dostajemy pożądane informacje od razu. Warto wiedzieć więcej na temat źródeł połączeń, co w połączeniu z raportem skuteczności rozmów może pozwolić nam na jeszcze lepszą alokację budżetów reklamowych oraz poprawę wyników działów sprzedaży. Mamy obecnie kilka możliwości badania połączeń:

  • Call Metrics – narzędzie Google pozwalające na monitorowanie połączeń dokonanych po wejściu na stronę za pośrednictwem reklam Google Ads.
  • Widgety do zamawiania połączeń telefonicznych – umożliwia nam zamówienie połączenia z konsultantem w zaledwie kilkadziesiąt sekund lub w momencie dogodnym dla użytkownika.
  • Wirtualna centralka – pozwala na stworzenie wielu numerów telefonów przekierowywanych do jednego aparatu.

O zaletach każdego z nich pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski dla interaktywnie.com

Przeczytaj artykuł

 

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa