news
Jak śledzić połączenia telefoniczne?
W działaniach reklamowych cały czas widzimy istotę połączeń telefonicznych jako kanału komunikacji na linii sprzedawca – klient. Połączenia telefoniczne mają przewagę nad formularzami i mailami, ponieważ dostajemy pożądane informacje od razu. Warto wiedzieć więcej na temat źródeł połączeń, co w połączeniu z raportem skuteczności rozmów może pozwolić nam na jeszcze lepszą alokację budżetów reklamowych oraz poprawę wyników działów sprzedaży. Mamy obecnie kilka możliwości badania połączeń:
- Call Metrics – narzędzie Google pozwalające na monitorowanie połączeń dokonanych po wejściu na stronę za pośrednictwem reklam Google Ads.
- Widgety do zamawiania połączeń telefonicznych – umożliwia nam zamówienie połączenia z konsultantem w zaledwie kilkadziesiąt sekund lub w momencie dogodnym dla użytkownika.
- Wirtualna centralka – pozwala na stworzenie wielu numerów telefonów przekierowywanych do jednego aparatu.
O zaletach każdego z nich pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski dla interaktywnie.com
Sprawdź, co możemy zrobić, aby zoptymalizować Twoje kampanie!