news

Firma w internecie – cykl artykułów w „Personelu i Zarządzaniu”

4 listopada 2019

Dziś trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie jakiegokolwiek biznesu bez firmowej strony internetowej. To niezwykle ważny element strategii marketingowej – wizytówka i pierwszy punkt kontaktu z klientem czy potencjalnym pracownikiem. Dobrze przygotowana strona internetowa ma zaciekawić, zaprezentować ofertę firmy, a także dostarczyć niezbędnych informacji o jej działalności. Dlatego ważne jest, jak wygląda i co zawiera oraz jak to przekłada się na jej pozycję w wyszukiwarce. A dalej – jakie działania będziemy prowadzili, aby przyciągnąć klientów na nasza stronę.

Jednak często popełnianym przez firmy błędem jest to, że posiadają stronę, ale nie ma ustalonego jej celu, przemyślenia zawartości czy przyjętej strategii. Dlatego razem z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie” rozpoczynamy cykl artykułów, w których podpowiemy, co powinna zawierać strona, aby godnie reprezentować markę w internecie, jak analizować ruch na stronie oraz prowadzić efektywne kampanie promocyjne. W pierwszym odcinku cyklu Michał Gierat i Maciej Kapuściński poruszają temat optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. O tym, jak usprawnić jej działanie, właściwie ją zaprojektować i poprawić indeksację treści graficznych, warto przeczytać w najnowszym numerze miesięcznika „Personel i Zarządzanie”.

Listopadowy numer „Personelu i Zarządzania”

Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas