Blog
21 października 2024
Jakie wyróżniamy rodzaje reklam na Instagramie?
Instagram stał się zarówno dla marek, jak i reklamodawców jednymz najważniejszych kanałów marketingowych. Wynika to m.in. z jego estetycznych treści oraz możliwości dotarcia w większym stopniu do młodszej grupy odbiorców. Dzięki różnorodnym formatom reklamowym pozwala nam na przyciągnięcie uwagi użytkownika, zaczynając od standardowych statycznych (...)
18 października 2024
Subskrypcja Facebooka – czy Facebook będzie płatny?
Listopad ubiegłego roku przyniósł na platformach należących do Meta pewne zmiany. Od tego miesiąca zaczęły obowiązywać opłaty za korzystanie z dwóch popularnych serwisów społecznościowych należących do Marka Zuckerberga. Chodzi o Facebook oraz Instagram. Wprowadzenie opłat ma związek z decyzją Europejskiej Rady Ochrony Danych, zgodnie z którą (...)
17 października 2024
Czym są parametry (tagi) UTM? Jak z nich korzystać? Niezbędne informacje
Czym są parametry (tagi) UTM? Jak z nich korzystać? Niezbędne informacje Każdy kliknięty link prowadzący do strony internetowej niesie za sobą cenne informacje. Ale jak je wydobyć i przełożyć na konkretne wyniki? Parametry UTM to niewielkie dodatki do linków, które mogą dostarczyć ogromną ilość danych o kampaniach. W poniższym artykule (...)
16 października 2024
Historia Facebooka — kiedy powstał Facebook i jak stał się tak potężnym
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zaczęła się historia Facebooka? To dziś najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie, od której tak naprawdę wszystko się rozpoczęło, a dzięki niej rozwijały się kolejne media społecznościowe. Wszystko zaczęło się w pokoju Marka Zuckerberga na Uniwersytecie Harvarda, gdzie stworzył kod, który (...)
14 października 2024
Jakie są rodzaje reklam na Facebooku? Przyjrzyjmy się bliżej wszystkim typom reklamy
Facebook, jako jedna z największych platform społecznościowych na świecie, oferuje nam wiele możliwości reklamowych. Dzięki różnorodnym formatom reklamowym możemy precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej, zwiększając zasięg i zaangażowanie. W poniższym artykule nieco bliżej przyjrzymy się najpopularniejszym rodzajom reklam na Facebooku. (...)
11 października 2024
Słowa kluczowe na Instagramie, czyli jak wykorzystać SEO w mediach społecznościowych
Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie z ponad 1 miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Platformy społecznościowe, nieustannie ewoluują, dostosowując się do potrzeb użytkowników oraz algorytmów pozycjonowania treści. Wprowadzenie wyszukiwania za pomocą słów kluczowych na Instagramie było (...)
10 października 2024
Marketing na święta. Pewne i skuteczne działania zwiększające sprzedaż
Przedświąteczny czas to najlepszy okres sprzedażowy w roku. Żeby nie przespać tego czasu i maksymalnie wykorzystać najbliższe miesiące – posłuchaj eksperta marketingu Konrada Spoczyńskiego – CEO Result Media, agencji która od ponad 10 lat wspiera klientów w strategiach i działaniach maksymalizujących sprzedaż. Podczas rozmowy – tylko (...)
2 października 2024
Black Friday, Black Week oraz Cyber Monday. Jak przygotować firmę i marketing?
Black Friday, Black Week i Cyber Monday to jedne z najważniejszych dni w kalendarzu sprzedażowym. Każdego roku miliony klientów na całym świecie czekają na obniżki i promocje, które pozwolą im zrobić zakupy w znacznie niższych cenach. Jeśli prowadzisz e-commerce, musisz odpowiednio przygotować się do tych wydarzeń, by maksymalnie zwiększyć (...)
26 września 2024
Jak założyć konto na Instagramie? Poradnik krok po kroku
Instagram to jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych na świecie, z ponad miliardem aktywnych użytkowników. Niezależnie od tego, czy jesteś osobą prywatną, przedsiębiorcą czy twórcą, posiadanie konta na Instagramie może otworzyć przed Tobą wiele nowych możliwości – od budowania wizerunku marki po nawiązywanie cennych (...)