Blog

357 wpisów na stronie
136

W ciągu miesiąca Google zapowiada kilkadziesiąt nowości! – SEM News 6/2023

Mija właśnie pół roku, odkąd żyjemy tematem sztucznej inteligencji. ChatGPT, Bing, Bard, Mozilla, Wordpress, Amazon… Ruchy związane z produktami SI wykonują już wszyscy gracze. W tym wydaniu newsów o sztucznej inteligencji, ale nie tylko.

czytaj więcej
137

PR na ścieżce zakupowej: od świadomości do finalizacji zakupu

W przemyślanych strategiach online digital PR towarzyszy konsumentom od zdefiniowania potrzeby po finalizację zakupu. O tym, jakie działania warto wykorzystać na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego, pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym trendbooku IAB Polska „Na zachodzie bez zmian: czyli dlaczego i komu PR jest potrzebny w 2023 roku?”.

czytaj więcej
138

Ile kosztuje dobre SEO? – rozmowa z Damianem Sałkowskim z Senuto

Kiedyś działania SEO zdominowane były przez "szamanów i czarowników SEO", dzisiaj to potężny biznes z dużą gamą specjalizacji i wymagający potężnych nakładów. Damian w rozmowie podpowiada, kiedy i jak robić skuteczne SEO, od czego zależy jego koszt i dlaczego najważniejsze jest wybranie doświadczonego partnera do współpracy przy pozycjonowaniu.

czytaj więcej
139

Sztuczna inteligencja tworzy reklamy – SEM News 5/2023

Sztuczna inteligencja zagościła u nas na dobre. Najwięksi gracze na rynku digitalowym kontynuują wyścig na rozwój i monetyzację AI, a branża marketingowa zaprzęgła ją m.in. do tworzenia reklam. Z drugiej strony – mnożą się problemy i dylematy prawne związane z wykorzystaniem AI. O tym m.in. w dzisiejszych SEM News na kanale Super Efektywny Marketing.

czytaj więcej
140

Konwersje wspomagane – czy warto je raportować?

Jak udowodnić, że nasze działania mają wpływ na decyzje zakupowe klientów, nawet jeśli pozornie dane analityczne na to nie wskazują? Czym są konwersje wspomagane? I czy w ogóle warto je raportować? O tym wszystkim pisze Magda Topczewska w serwisie Nowy Marketing.

czytaj więcej
141

Tak trzeba robić marketing – wywiad z dr Jackiem Kotarbińskim

Jacek Kotarbiński to autorytet świata marketingu, trener biznesu, ekonomista, wykładowca i rynkolog. W rozmowie na kanale Super Efektywny Marketing mówi o tym, jak stworzyć skuteczny dział marketingu w firmie oraz co zrobić, by wyprzedzić konkurencję.

czytaj więcej
142

Czyje AI przejmie władzę nad światem? – SEM News 4/2023

Marzec upłynął nam pod znakiem korporacyjnego wyścigu zbrojeń sztucznej inteligencji. Google goni Microsoft, który demoluje porządek rynku wyszukiwań i SI. Podobno dzieje się jeszcze coś innego ale niewiele ;-)

czytaj więcej
143

Czy istnieje idealny model atrybucji?

Który model atrybucji jest najlepszy? Wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz Ty i Twój biznes. Tutaj z pomocą przychodzą nam pojęcia tak jakie cross-device i cross-channel. Magda Topczewska w swoim artykule na łamach serwisu NowyMarketing prześledzi to na przykładzie trzech narzędzi: Google Analytics, Facebook Ads i Google Ads.

czytaj więcej
144

Jak robię marketing B2B – wywiad z Łukaszem Kosuniakem

Jak jeden lead może kosztować 40 tysięcy złotych? Jak przygotować się do kryzysu? W rozmowie z Łukaszem Kosuniakiem o licznych paradoksach, a także o kliencie Schrödingera, czyli kliencie w marketingu, który już kupuje od nas produkt, ale jeszcze robi research, a my musimy odpowiadać na jego pytania z różnych etapów lejka zakupowego.

czytaj więcej
1 2 3 15 16 17 38 39 40