Blog
29 września 2021
Język korzyści, czyli jak używać słów, które przekonają odbiorcę
Język korzyści to technika sprzedażowa, które skupia się na podkreśleniu benefitów, jakie klient zyska po dokonaniu zakupu. W tym przypadku najważniejszy jest odpowiedni dobór słów. Jak pisać, aby przekonać odbiorcę? Radzi nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
22 września 2021
Rodzaje kierowania w GDN
GDN to kilka milionów stron internetowych czy aplikacji, gdzie możemy wyświetlić naszą reklamę graficzną, dzięki czemu dotrzemy do nowych i obecnych klientów. O tym, jakie są możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej Google i kiedy warto je wykorzystać, pisze nasz specjalista SEM Krzysztof Bujak.
15 września 2021
Facebook wycofał 3 narzędzia umożliwiające analizę danych
Z Facebooka korzysta obecnie prawie 3 mld internautów miesięcznie. Reklamodawcy chętnie korzystają z tej formy dotarcia do użytkownika, a firma od wielu lat rozwija narzędzia, które pomagają im ocenić skuteczność kampanii reklamowych. (...)
9 września 2021
Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”
Efektywna witryna to taka, która jest nowoczesna wizualnie, funkcjonalna i użyteczna dla internautów oraz widoczna dla wyszukiwarek. Jednak przy tworzeniu czy zmianie strony łatwo popełnić błędy, które negatywnie wpłyną na jej pozycjonowanie. Jak ich nie popełnić, w serwisie „Marketing przy kawie” radzi nasz SEO manager Michał Gierat.
2 września 2021
Google AdSense, czyli jak monetyzować ruch na swojej witrynie
Zarabianie na sprzedaży produktów czy usług jest dość oczywiste, ale można też inaczej zmonetyzować ruch na swoim serwisie. Służy do tego system Google AdSense, który umożliwia właścicielom witryny internetowej zarabianie na reklamach wyświetlanych w formie banerów, wideo lub reklam kontekstowych.
23 sierpnia 2021
Słowa kluczowe w treści serwisu – jak pisać i czego unikać?
Wartościowy content jest integralną częścią każdej strony internetowej. Dlatego tak ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości, jakie dają nam poszczególne rodzaje wpisów tworzone z myślą o wyszukiwarkach. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z SEO, dla serwisu „Nowy Marketing” pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
19 sierpnia 2021
3 składniki skutecznej kampanii dla sklepów internetowych
Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce? Radzą nasi eksperci - Ewa Ziętek-Maciejczyk i (...)
17 sierpnia 2021
Nowości w WordPress 5.8 „Tatum”
W lipcu 2021 r. wersja 5.8 WordPress „Tatum” została oficjalnie wydana. Aktualizacja skupia się głównie na aspektach edycji treści, ale nie zabrakło też kliku nowości technicznych.
6 sierpnia 2021
User experience vs copywriting – jak pisać przyjazne treści
Czytanie tekstów zamieszczonych w sieci ma niewiele wspólnego z czytaniem książek czy ulubionych czasopism. Odbiorcy w fachowych artykułach, które pojawiają się w internecie, szukają przede wszystkim konkretnej wiedzy i jasnych odpowiedzi na nurtujące ich pytania. W tym przypadku nie ma miejsca na niedopowiedzenia czy niejasności. Ma być krótko, zwięźle (...)