Blog

308 wpisów na stronie
109

TikTok zmienia rynek! Co musisz wiedzieć o reklamie na najbardziej angażującej platformie? SEM News 11/2022

Wrzesień zaczął się od wielu zmian u wszystkich graczy. Poza Alphabetem, który przyzwyczaił nas do ciągłych zmian Google i jego produktów dzisiaj omawiamy TikToka, który wyszedł już z wakacyjnego letargu. (...)

czytaj więcej
110

Najgorszy rok w historii Facebooka! SEM News 10/2022

W marketingu i internecie sporo się dzieje, ale skupmy się przez chwile na Facebooku i koncernie Meta. Zmiany pokoleniowe i nowy gracz jak Tik Tok zmieniają zasady gry, a Facebook i Instagram tracą użytkowników i pieniądze. Czy to koniec Facebooka? A może upadek Instagrama? Przyjrzyjmy się temu razem. Nie zabraknie też newsów o Google plus nie powiemy, że (...)

czytaj więcej
111

Własna porównywarka cenowa Result Media – nawet 20% niższy koszt kliknięcia!

Przedsiębiorcy prowadzący sklep internetowy, by móc rozwijać swój biznes, najczęściej wykorzystują narzędzie marketingowe, jakim są zakupy Google. Sytuacja gospodarcza w Polsce skłania firmy do szukania oszczędności. Dlatego zaufany partner, jakim jest Result Media, uruchamia dla swoich klientów nowe rozwiązanie – Usługę Porównywania Cen, zwaną (...)

czytaj więcej
112

SEO za 3 złote? Sprawdź naszą ofertę i wskocz na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

Chcesz, aby Twoja strona widniała na lepszych pozycjach w wyszukiwarce? Poznaj szczegóły naszej promocji SEO za 3 złote. Sprawdź ofertę uszytą na miarę Twoich potrzeb!

czytaj więcej
113

Sezon (nie)ogórkowy w pełni! SEM News 9/2022

Branża marketingowa i internetowa robi naprawdę dużo zmian w te wakacje. Google wysuwa się na prawdziwego lidera zmian, które pojawiły się w ostatnich tygodniach. Na szczęście nie będzie tylko o nim, ale też o Instagramie i Pintereście.

czytaj więcej
114

CZY MARKETING FILMOWY MOŻE BYĆ BARDZIEJ SKUTECZNY? O promocji filmu w intrenecie – seminarium FILM FACTORS

21 czerwca w kinie Helios w Blue City odbyło się seminarium w ramach programu FILM FACTORS dotyczące produkcji filmowych i zasad ich rozliczania. O efektywnych kampaniach marketingowych dla filmu i nowych formach promocji mówiła nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w trakcie swojej prelekcji.

czytaj więcej
115

Pop-upy, publikacja artykułów na Twitterze i nieustanne platformowe zmiany! SEM News 8/2022

Miał być sezon ogórkowy, ale niestety za dużo się dzieje. Meta tworzy narzędzia dla lepszej monetyzacji twórców, Twitter wprowadza zmiany reklamowe i funkcjonalne, a YouTube pozwala nareszcie edytować wgrane filmy zawierające błędy. Do tego nagrody semKRK i kilka innych rzeczy.

czytaj więcej
116

Zrównoważony rozwój – kierunek dla biznesu, wzywanie dla działów PR

Już wkrótce duża część przedsiębiorstw będzie zmuszonych do upublicznienia informacji z obszaru ESG, czyli wpływu środowiskowego, społecznego oraz tzw. ładu korporacyjnego. O tym, jak zmieni się znaczenie i zakres działań public relations pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym numerze "PR Managera".

czytaj więcej
117

Raport Strategiczny IAB, zmiany algorytmu Google, dłuższe Reelsy i zmiany LinkedIn! SEM news 7/2022

Najważniejszy raport o polskim internecie już dostępny. Dodatkowo krajobraz po zmianie algorytmów Google i zmiany na Instagramie, LinkedIn i Twitterze. A w tym wszystkim jeszcze długi weekend!

czytaj więcej
1 2 3 12 13 14 33 34 35