Blog

347 wpisów na stronie
91

Poradnik SEO: Migracja strony – jak zachować SEO i poprawić doświadczenia użytkownika?

Migracja strony internetowej to moment krytyczny dla SEO, który może zarówno poprawić, jak i pogorszyć widoczność strony w wyszukiwarkach. Priorytetem jest zachowanie ciągłości poprzez dokładne mapowanie i implementację przekierowań 301 dla wszystkich zmienionych URL-i. Ponadto, ważne jest, aby przed migracją dokładnie przeanalizować i zoptymalizować (...)

czytaj więcej
92

Poradnik SEO – wpisy blogowe

Dzięki artykułom opublikowanym na blogu można zdobyć grono potencjalnych klientów, dla których te treści są nie tylko ciekawe, ale i pomocne. Nie jest również tajemnicą, że wyszukiwarki lubią i promują świeży content. Każdy, nowy artykuł na blogu stanowi osobną podstronę, a to z kolei znak dla wyszukiwarki, że witryna ulega rozbudowywaniu, rozwija (...)

czytaj więcej
93

Poradnik SEO: Migracja strony internetowej – co warto wiedzieć przed jej wykonaniem?

Migracja strony internetowej to proces, który może wpłynąć na widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Każdy krok powinien być dokładnie przemyślany i zrealizowany z uwagą na optymalizację SEO, ponieważ niewłaściwie przeprowadzone działania mogą negatywnie wpływać na doświadczenia użytkowników czy spadek pozycji w wynikach (...)

czytaj więcej
94

Jak łatwo przyspieszyć stronę?

Analiza obecnej szybkości strony Zanim przystąpimy do wprowadzania jakichkolwiek zmian w celu przyspieszenia działania strony, na początku warto sprawdzić jej aktualną wydajność. Na rynku dostępne jest wiele narzędzi, które pozwalają na ocenę szybkości ładowania strony. Jednym z najpopularniejszych i jednocześnie bezpłatnych jest Page Speed Insights (...)

czytaj więcej
95

Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.

Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.

czytaj więcej
96

Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.

Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.

czytaj więcej
97

Consent Mode 2 – czy Twoją firmę stać by tego nie wdrożyć?

Consent Mode 2 jest kluczowy dla działań związanych z reklamą, remarketingiem i prowadzeniem e-commerce, sprzedaży oraz promocji produktów i usług. Brak odpowiedniego wdrożenia będzie oznaczać blokadę na kanały dotarcia do klientów.

czytaj więcej
98

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

czytaj więcej
99

Recykling treści – czym jest i dlaczego jest tak istotny?

Na czym polega recykling treści?  Recykling treści jest jednym z najważniejszych podejść w świecie content marketingu. Dlaczego? Pozwala twórcom zoptymalizować swój czas i zasoby, jednocześnie dostarczając wartościowej treści dla użytkowników. To nic innego, jak proces ponownego wykorzystywania, adaptowania lub modyfikowania istniejącej treści w (...)

czytaj więcej
1 2 3 10 11 12 37 38 39