Blog

308 wpisów na stronie
01

Marketing Mix, czyli na czym polega Marketing 4P

Prowadzenie działań marketingowych może być skomplikowane. Szczególnie kiedy w grę wchodzi wiele elementów, które wymagają jednoczesnej koordynacji. W takiej sytuacji z pomocą może przyjść koncepcja zaproponowana na początku lat 60-tych ubiegłego wieku przez profesora marketingu E. Jerome McCarthy’ego, znana jako „Marketing 4P”. I chociaż ma ona (...)

czytaj więcej
02

Remarketing – co to jest i dlaczego warto go stosować?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dotrzeć do osób, które odwiedziły Twoją stronę, obejrzały Twój film na YouTube lub już znają Twoją markę, ale jeszcze nie podjęły decyzji zakupowej? Remarketing to klucz do ponownego nawiązania kontaktu z tymi użytkownikami i skutecznego przypomnienia im o Twojej ofercie. Ale czym dokładnie jest remarketing, jakie korzyści oferuje i jak efektywnie go wykorzystać, by zwiększać skuteczność kampanii reklamowych?  (...)

czytaj więcej
zbieranie-danych-przez-facebooka
03

Skąd Facebook zna naszą demografię? Możliwości targetowania w kampaniach Facebook Ads

Bardzo często przeglądasz swoje media społecznościowe, a reklamy, które widzisz, idealnie pasują do Twoich zainteresowań, potrzeb i aktualnej lokalizacji. Czy to przypadek? Niezupełnie. Facebook, gigant w świecie reklamy, ma ogromne możliwości w zakresie zbierania danych o swoich użytkownikach. Każdy „like”, kliknięcie, a nawet czas spędzony na przeglądaniu konkretnej strony pozwala na stworzenie Twojego cyfrowego profilu. Jak dokładnie działa ten system? Skąd Facebook zna Twoją demografię, zainteresowania i zachowania? Odpowiedzi na te pytania nie tylko ciekawią, ale także otwierają drzwi do (...)

czytaj więcej
04

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Rozszerzenia reklam w Google Ads to nic innego jak dodatkowe informacje, które można dodać do swoich reklam, aby były bardziej atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Pozwalają one lepiej przedstawić ofertę poprzez wyróżnienie aspektów istotnych z punktu widzenia konwersji, takich jak dodanie numeru kontaktowego lub formularza, a także linku do wybranej (...)

czytaj więcej
05

Prowadzenie profilu na Facebooku, czyli o tym dlaczego warto mieć fanpage na FB Twojej firmy

Prowadzisz własną działalność, ale nie prowadzisz firmowego fanpage’a na Facebooku?Możesz nieświadomie rezygnować z bardzo skutecznego narzędzia do pozyskiwania nowych klientów! Ale zacznijmy od początku. Dlaczego w ogóle chcesz prowadzić firmowy fanpage na platformie Mety? Facebook to globalny fenomen, swoisty gigant w świecie mediów (...)

czytaj więcej
06

Podpowiadamy, jak założyć sklep na Instagramie

Obecnie media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów sprzedażowych. Wśród nich szczególne miejsce zajmuje Instagram, który łączy atrakcyjne wizualizacje z nowoczesnymi narzędziami e-commerce. Możliwość założenia sklepu na Instagramie daje firmom unikalną szansę na dotarcie do potencjalnych klientów, zwiększenie sprzedaży i (...)

czytaj więcej
07

Czy ChatGPT może zastąpić copywritera?

Wraz z pojawieniem się sztucznej inteligencji (AI) w 2022 roku, jednym z pytań jest to, czy narzędzia takie jak ChatGPT, stworzone przez OpenAI, mogą zastąpić profesjonalnych copywriterów. Temat ten wywołuje wiele emocji i dyskusji, zarówno w branży marketingowej, jak i wśród samych twórców treści. Odpowiedź na to pytanie wymaga zrozumienia sposobu (...)

czytaj więcej
08

Czym jest i jak działa Facebook Pixel?

Każdy reklamodawca prowadzący lub w sposób zaawansowany przymierzający się do prowadzenia działań marketingowych online spotkał się z pojęciem pixela Facebooka, spolszczanego też często do formy: piksel. Co kryje się pod tym pojęciem i dlaczego tak ważne jest jego prawidłowe skonfigurowanie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielamy w poniższym (...)

czytaj więcej
09

Czym jest model AIDA? Poznaj jego zastosowanie w marketingu

Model AIDA to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych technik marketingowych, która polega na dotarciu do użytkownika z odpowiednio dopasowanym komunikatem marketingowym na każdym etapie jego ścieżki decyzyjnej. Jest to podejście skupione na użytkowniku i jego potrzebach – wykorzystując ten model największą uwagę przykładamy do podróży (...)

czytaj więcej
1 2 3 33 34 35