news

E-commerce to kierunek dla biznesu

8 listopada 2020

Pandemia koronawirusa sprawiła, że niemal wszystkie sektory gospodarki nieoczekiwanie znalazły się w trudnej sytuacji. Przedsiębiorcy musieli zmierzyć się z nowymi wyzwaniami – dostosowania modelu biznesowego do nowej sytuacji na rynku. Rozwiązaniem stał się internet, gdzie klienci przenieśli swoją aktywność. Pojawił się nowy kanał i sposób zaspokajania ich potrzeb – od codziennych zakupów, przez aktywność fizyczną, aż po rozrywkę.

Firmy, które umiejętnie wykorzystały możliwości internetu, w czasie pandemii odnotowują wzrosty sprzedaży sięgające kilkuset procent, powiększają swoje zespoły, a nawet otwierają się na zagraniczne rynki.

O internecie, który szczególnie w dzisiejszych czasach wspiera małe biznesy i duże przedsiębiorstwa, rozwoju e-commerce i planach na zazwyczaj wyjątkowo udany sprzedażowo koniec roku dla serwisu „Rzeczpospolitej” firma.rp.pl pisze CEO Result Media Konrad Spoczyński.

Przeczytaj artykuł

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas