news
Remarketing na Facebooku. Jak poprawnie zdefiniować kampanie?
Obecnie na rynku wielu reklamodawców głównie skupia się na docieraniu ze swoją ofertą do nowych użytkowników, przykładając mniejszą uwagę do tych, którzy niedawno przeglądali produkty lub usługi firmy, w przeszłości dokonali transakcji lub są stałymi klientami. Ale warto pamiętać, że dzięki remarketingowi możemy docierać do klientów, którzy byli na stronie oraz kojarzą daną markę na rynku, wykonali określone działania (np. próbowali dokonać zakupu, wypełniali formularz), w celu lojalizacji obecnych klientów lub cross-sellingu.
Remarketing umożliwia prezentowanie wysoce trafnych reklam określonej grupie docelowej przy stosunkowo niskim koszcie. Dzięki temu możemy nakłonić obecnych klientów i odwiedzających, aby zapoznali się z kolejnymi akcjami promocyjnymi czy nową ofertą na naszej stronie.
Skuteczna konfiguracja remarketingu może okazać się nieco problematyczna, szczególnie dla osób, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w kampaniach e-marketingowych. Dlatego w poradniku w serwisie interaktywnie.com Tomasz Kraiński krok po kroku pokazuje, jak prawidłowo ustawić kampanię remarketingową na Facebooku.
Zbudujemy społeczność wokół Twojej marki, wykorzystamy rozwijane przez social media możliwości sprzedażowe, promując Twoje produkty z wykorzystaniem angażujących form reklamowych.