news

Jak wykorzystać SEO storytelling w e-commerce?

17 sierpnia 2020

Sprzedawanie to opowiadanie historii. Na tyle wciągających, że klienci chcą ich słuchać. Dlaczego warto je opowiadać? Ciekawa opowieść angażuje odbiorcę i buduje relację z opowiadającym. Taką historię warto wykorzystać, aby opowiedzieć o marce. Dzięki niej można przedstawić swoją wizję i zachęcić odbiorcę do skorzystania z oferty.

Storytelling, bo o nim mowa, to niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji, które sprawia, że odbiorca utożsamia się z wartościami i ideami reprezentowanymi przez firmę. Pozwala on na ciekawe i niebanalne zaprezentowanie swojego biznesu oraz pozyskanie nowych klientów, ale w całej strategii konieczne jest zrozumienie, że to nie jest działanie jednorazowe. Aby przekaz skutecznie dotarł do klienta i faktycznie zbudował tę więź, musimy się liczyć z długofalowym procesem.

Trzeba jednak pamiętać, że chętnych do przedstawienia swojej historii jest wielu, a wygra tylko jeden. Ten, który naprawdę rozumie, czym jest storytelling i dlaczego warto łączyć go z działaniami SEO. O tym, gdzie warto wykorzystać storytelling i jakim językiem mówić, aby zwiększyć widoczność swojej witryny i przyczynić się do wzrostu sprzedaży, pisze w serwisie nowymarketing.pl nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

Przeczytaj artykuł

Dowiedz się, jak nasze działania content marketingowe przełożą się na pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce!

Napisz do nas