• oferta
    • sem
    • seo
    • kreacje
    • kompetencje
  • blog
  • portfolio
  • referencje
  • o nas
  • kariera
  • kontakt
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • Y
  • Z

Model atrybucji

Reguła lub zbiór reguł, które określają sposób przypisywania sprzedaży i konwersji do punktów styczności na ścieżce zakupowej klienta – od momentu pojawienia się na niej – które przekładają się na jego decyzje zakupowe. Dzięki temu możliwa jest ocena efektywności wykorzystywanych kanałów. Zobacz też: Atrybucja, Konwersja

Modele atrybucji, czyli jak poszczególne kanały komunikacji z klientem wpłynęły na decyzje o konwersji

Blog

Model atrybucji jest regułą albo zbiorem reguł, które określają sposób przypisywania sprzedaży i konwersji do punktów styczności na ścieżkach konwersji. Analiza atrybucji konwersji pomoże nam określić, jakie jest prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. Czyli pomoże podjąć decyzję, które z naszych działań są najbardziej efektywne i jak skutecznie alokować budżety marketingowe.

Czytaj

Marketing Automation (automatyzacja marketingu)
Multi-channel
Result media logo Plansza informacyjna PFR
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 Result Media
KRS: 0000336069, NIP: 9512295730, REGON: 141986598, NUMER KONTA 29 1140 2105 0000 2427 4300 1001

Polityka prywatności i RODO Regulamin
Flaga
Result media logo