Kompetencje
Marketing automation
Wykorzystujemy marketing automation, aby znaleźć nowych klientów, nawiązać z nimi relację (prospecting) oraz zaangażować ich poprzez dostarczanie istotnych informacji na każdym etapie ścieżki zakupowej i zaawansowanej personalizacji (lead nurturing).
Korzystamy ze specjalnego oprogramowania, które służy do usprawnienia procesów content marketingowych, reklamowych i sprzedażowych. Dzięki temu prowadzone przez nas kampanie reklamowe dostarczają bardziej dokładnych danych, które pozwalają na targetowanie kreacji do wybranych grup odbiorców, zaawansowane raportowanie i optymalizację ustawień kampanii.
Marketing automation sprawdzi się w Twoim biznesie, pod warunkiem że będzie dobrze ustawione i zoptymalizowane. Nasze doświadczenia w wykorzystywaniu takich narzędzi pozwoli szczegółowo zaplanować komunikację z odbiorcami, właściwie zebrać dane demograficzne i behawioralne, a tym samym skuteczniej prowadzić działania onlinowe.
Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!