news

Kreacja i design na przełomie 2021/2022

10 stycznia 2022

Na łamach „Nowego Marketingu” nasz art director Paweł Panasiuk dzieli się swoimi refleksjami o kreacjach i designie – co ciekawego zdarzyło się w minionym roku i jakie wyzwania czekają nas w 2022.  

Kreacje to zazwyczaj pierwsza rzecz, która przykuwa naszą uwagę w kampanii. Co zrobiło na nas wrażenie w ubiegłym roku? Ciekawych kampanii było sporo, choć trzeba pamiętać, że dobre kampanie to przede wszystkim kampanie skuteczne, takie, które przynoszą najwięcej leadów, pozwalają zbudować pożądany wizerunek czy dotrzeć do grupy docelowej w nowatorski sposób.

Każda kampania to wyzwanie kreatywne, ale warto szczególnie docenić działania rebrandingowe. Rebranding nie jest zmianą znaku, ale znakiem zmiany – nowa identyfikacja wizualna musi w jakiś sposób odnosić się do dotychczasowych wartości i komunikatów, które definiowały brand. W strategii długoterminowej, przy zmieniających się założeniach i okolicznościach, staje się on elementem walki konkurencyjnej. Jak to zrobić dobrze, aby zapewnić firmie wyróżnienie i jednocześnie podkreślić jej przewagę?

O kreacjach, nowych wyzwaniach i nowinkach technologicznych w 2022 roku warto przeczytać TU.

A co z designem? UX? UI? Zmiany w wyglądzie i użyteczności stron internetowych i aplikacji to dziś nie „wydarzenia” a codzienność. Programiści i web designerzy coraz większą wagę przykładają do badań i analiz, dostosowania rozwiązań do potrzeb konkretnych grup docelowych, a to przekłada się na pozytywne doświadczenia użytkowników. Jedno jest niezmienne – po pierwsze użyteczność. Wygląd ma ją podkreślać, ale przecież użytkownicy danej witryny czy aplikacji nie korzystają z nich z powodu ładnych ikon czy ciekawego zestawienia kolorów.

O projektowaniu 3D i animacji oraz czy i co zmieni metaverse – komentarz naszego art directora Pawła Panasiuka możesz przeczytać TU.

Sprawdź, jak nasze rozwiązania graficzne pomogą w osiągnieciu wyznaczonych przez Ciebie celów!

Napisz do nas