news
Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży?
W 2018 roku po raz pierwszy ponad połowa czasu spędzonego na zakupach i ponad połowa zakupów dokonana była online. I wszystko wskazuje na to, że jest to trend rosnący. W branży e-commerce listopad i grudzień to najgorętszy okres – mamy Black Friday (29.11), Cyber Monday (2.12) czy Dzień Darmowej Dostawy (17.12), rozpoczynające szaleństwo przedświątecznych zakupów. Jak znaleźć nowych klientów i wykorzystać ten czas, aby zwiększyć sprzedaż? Przede wszystkim trzeba się do tego wcześniej przygotować i zaplanować działania. Gdzie szukać klientów? Prawidłowa odpowiedź brzmi – wszędzie. Internet zrewolucjonizował sposób, w jaki robimy zakupy zarówno w sieci, jak i w sklepach stacjonarnych. Konsumenci przed zakupami czytają informacje o produkcie na forach internetowych czy blogach albo upatrzony produkt weryfikują w sieci, porównując jego ceny i szukając opinii. Warto szukać klientów również poza granicami. Liczba międzynarodowych transakcji w internecie gwałtownie rośnie. Coraz częściej jako konsumenci decydujemy się na zakupy bezpośrednio na zagranicznych stronach internetowych i omijanie w ten sposób pośredników. O tym, jak przygotować ofertę i umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży, warto przeczytać w naszym artykule dla Marketingu przy Kawie
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!