news
Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?
Performance i dopasowanie do urządzeń mobilnych są czynnikami rankingowymi dla Google już od dłuższego czasu, ale w maju 2021, wraz aktualizacją algorytmu Page Experience, staną się jeszcze ważniejsze.
Ta aktualizacja Google dotyczyć będzie zarówno wdrożenia nowych czynników rankingowych nazwanych Core Web Vitals (CWV), jak również całkowitego przejścia na ocenianie stron przez pryzmat wersji mobile. O ile to właśnie przejście na mobile powinno być głównym elementem skupiającym uwagę, tak w praktyce specjaliści zajmują się tym tematem od dłuższego czasu, a większe skupienie związane jest z nowymi parametrami oceny stron.
Eksperci liczą na to, że nowe wskaźniki zrewolucjonizują podejście do technical SEO i otworzą dalsze ścieżki optymalizacji pod takie usability i page experience. Trzeba jednak pamiętać, że te nowe wskaźniki będą jedynie niewielką częścią czynników wpływających ostatecznie na widoczność domen w sieci.
O tym, jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
Michał Gierat
SEO Manager
Zwolennik technik white hat seo, pasjonat analityki internetowej, z wykształcenia informatyk, specjalizuje się w optymalizacji technicznej.
Wyniki, które mówią same za siebie – stwórz kampanię SEO z Result Media!
Strona
Nasza wiedza i doświadczenie, a także umiejętnie wykorzystywane narzędzia SEO wspomagają pozycjonowanie stron i sklepów internetowych. Naszym celem jest realizacja celów biznesowych naszych klientów, dlatego zbadamy obecną pozycję witryny w wyszukiwarkach i dobierzemy narzędzia, które pozwolą na optymalizację serwisu.
Czytaj
Zadbaj z nami o wysoką pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce!