Blog
18 lipca 2023
Kto prowadzi w wyścigu AI po 6 miesiącach? SEM News 8/2023
Pół roku z AI, czyli co tak naprawdę zostało wprowadzone w ciągu ostatnich miesięcy, na jakim etapie wyścigu gigantów jesteśmy i jakie zmiany nas jeszcze czekają. O tym w najnowszym wydaniu newsów Super Efektywnego Marketingu!
30 czerwca 2023
Spotkania, raporty, nowości – aktywny czerwiec branży digital! SEM News 7/2023
Koniec czerwca to dobry czas na podsumowanie I półrocza 2023. Odbyły się inspirujące imprezy branżowe, m.in. ForumIAB oraz semKRK. Wyszły niezwykle ciekawe raporty: Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska i Social Media 2023. A już za chwileczkę Google Uniwersal Analytics zniknie i nastanie era GA4. Pojawiły się też nowe rozwiązania reklamowe od (...)
26 czerwca 2023
Marketing 5.0 – technologia w służbie człowieka
Istnieją dwa główne czynniki, które można uznać za elementy napędzające ewolucję marketingu: technologia marketingowa i potrzeby konsumentów. Te 2 czynniki spowodowały kolejne etapy rewolucji marketingu jako filozofii biznesu. Stad pojawienie się wersji 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0. Czy teraz nadszedł czas na marketing 5.0?
21 czerwca 2023
Czym są meta tagi i jak je pisać, aby polubił je nie tylko robot wyszukiwarki?
O ile tworzenie jakościowych i wciągających treści czy właściwy dobór słów kluczowych, które okażą się pomocne w budowaniu architektury serwisu, są kwestiami, o których należy bezwzględnie pamiętać, to warto zadbać i perfekcyjnie wykończyć także nieco inne - mniej oczywiste, ale równie istotne elementy. Przykładem mogą być meta tagi, które (...)
12 czerwca 2023
Result Media o rynku e-commerce i digital PR
W najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska eksperci z branży podsumowali miniony rok i przyjrzeli się trendom na 2023. Wśród nich nasza PR & marketing director Ewa Zietek-Maciejczyk, która skomentowała rozwój rynku e-commerce oraz odniosła się do trendów w digital PR.
29 maja 2023
W ciągu miesiąca Google zapowiada kilkadziesiąt nowości! – SEM News 6/2023
Mija właśnie pół roku, odkąd żyjemy tematem sztucznej inteligencji. ChatGPT, Bing, Bard, Mozilla, Wordpress, Amazon… Ruchy związane z produktami SI wykonują już wszyscy gracze. W tym wydaniu newsów o sztucznej inteligencji, ale nie tylko.
15 maja 2023
PR na ścieżce zakupowej: od świadomości do finalizacji zakupu
W przemyślanych strategiach online digital PR towarzyszy konsumentom od zdefiniowania potrzeby po finalizację zakupu. O tym, jakie działania warto wykorzystać na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego, pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym trendbooku IAB Polska „Na zachodzie bez zmian: czyli dlaczego i komu PR jest potrzebny w 2023 roku?”.
9 maja 2023
Ile kosztuje dobre SEO? – rozmowa z Damianem Sałkowskim z Senuto
Kiedyś działania SEO zdominowane były przez "szamanów i czarowników SEO", dzisiaj to potężny biznes z dużą gamą specjalizacji i wymagający potężnych nakładów. Damian w rozmowie podpowiada, kiedy i jak robić skuteczne SEO, od czego zależy jego koszt i dlaczego najważniejsze jest wybranie doświadczonego partnera do współpracy przy pozycjonowaniu.
28 kwietnia 2023
Sztuczna inteligencja tworzy reklamy – SEM News 5/2023
Sztuczna inteligencja zagościła u nas na dobre. Najwięksi gracze na rynku digitalowym kontynuują wyścig na rozwój i monetyzację AI, a branża marketingowa zaprzęgła ją m.in. do tworzenia reklam. Z drugiej strony – mnożą się problemy i dylematy prawne związane z wykorzystaniem AI. O tym m.in. w dzisiejszych SEM News na kanale Super Efektywny Marketing.