news
Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day
DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego.
Nasz Traffic & Webdevelopment Director Maciej Kapuściński opowie o tym, jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie.
Już w październiku spotkanie w 3 miastach:
- 7.10 – Katowice
- 8.10 – Poznań
- 9.10 – Gdańsk
Czego się dowiesz?
Nowe podejście do znanej w marketingu od dawna zasady 4 P wprowadzonej przez McCarthy’ego – Produkt, Cena, Dystrybucja i Promocja (ang. Product, Price, Place, Promotion). Jak je stosować w świecie cyfrowym? Czym jest produkt w digitalu? Gdzie i jak skutecznie go promować? Przyjdź na konferencję i dowiedz się, jak połączyć te elementy i efektywnie prowadzić swój biznes we współczesnym świecie.
O prelegencie:
Maciej Kapuściński – traffic & webdevelopment director w agencji marketingu internetowego Result Media
Odpowiada za koordynację pracy działu realizacji kampanii reklamowych, współpracując z kluczowymi klientami agencji. Pracował dla największych reklamodawców w Polsce w kategoriach: finanse – m.in. AXA DIRECT, Vivus; automotive – m.in. Suzuki, Toyota, Lexus oraz FMCG – m.in. Unilever.
Pasjonat analiz oraz strategii marketingowych.
Do zobaczenia na konferencji!
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!