news
Nasza agencja na CEE Agency Summit 2019
Maciej Kapuściński i Dariusz Ilnicki jako przedstawiciele Result Media byli uczestnikami CEE Agency Summit 2019 w Kijowie. To spotkanie 200 menedżerów z agencji partnerskich Google z Europy Środkowej i Wschodniej, którzy dzielą się wiedzą i najlepszymi praktykami z prowadzenia kampanii Google Ads.
Omawiane zagadnienia to m.in.:
- Jak korzystać z zaawansowanych technologii, takich jak machine learning lub sztuczna inteligencja, aby rozwijać firmę?
- W jaki sposób przygotować i wdrożyć skuteczną strategię zakupową?
- Jak wprowadzać inteligentne rozwiązania w Customer Journey?
- Jak skutecznie wykorzystać YouTube dla budowania i rozwijania marki klienta?
- Gdzie szukać globalnych możliwości biznesowych i jak mogą je wykorzystać firmy z danego regionu?
Zaprezentowane na spotkaniu innowacyjne rozwiązania i najnowsze trendy w rozwoju biznesu będziemy wykorzystywać w kampaniach dla naszych klientów.
– Automatyzacja procesów optymalizacji kampanii, a w szczególności kwestie związane z nauczaniem maszynowym to bardzo cenna wiedza. Na konferencji nie tylko usłyszeliśmy o inteligentnych rozwiązaniach, ale mieliśmy również okazję poznać dobre praktyki w stosowaniu odpowiednich narzędzi – mówi Maciej Kapuściński, Traffic & Webdevelopment Director w Result Media.
Natomiast Dariusz Ilnicki, nasz SEM Specialist, zauważył: – Spotkanie w Kijowie pozwoliło na nawiązanie nowych kontaktów oraz wymienienie się spostrzeżeniami z najlepszymi agencjami Centralnej i Wschodniej Europy. Jednym z głównych tematów poruszonych na konferencji było prawidłowe wdrażanie automatycznych strategii ustalania stawek w zależności do charakterystyki branży i biznesu. Wiedzę tę na pewno wykorzystamy w najbliższym czasie do optymalizacji prowadzonych kampanii. Pomoże nam prawidłowo przygotować strategię bidowania w sytuacji zbliżającego się okresu wzmożonej aktywności wraz z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia.
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!