news

Konwersje wspomagane – czy warto je raportować?

26 kwietnia 2023

Konwersje wspomagane to wszystkie momenty na ścieżce zakupowej użytkownika, które nie dotyczyły ostatniej interakcji ze stroną, marką, czy produktem, ale można uznać je za współodpowiedzialne za finalizację konwersji.

Dane z raportu konwersji wspomaganych pomagają analitykom prześledzić całą ścieżkę zakupową klienta i określić najistotniejsze kanały mediowe, które wpłynęły na jego decyzje zakupowe. Te informacje zaś są kluczowe przy opracowywaniu dalszej strategii widoczności marki w sieci, wyznaczaniu celów marketingowych firmy i wybieraniu najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do grupy docelowej.

O tym, jak udowodnić, że konkretne działania mają wpływ na decyzje zakupowe klientów, nawet jeśli pozornie dane analityczne na to nie wskazują oraz czym są konwersje wspomagane i czy w ogóle warto je raportować, warto przeczytać w artykule Magdy Topczewskiej w serwisie NowyMarketing.

Przeczytaj artykuł.

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas