news
Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce
Wchodzę do ulubionego sklepu, uśmiechnięty sprzedawca wita mnie od progu i pomaga mi wybrać najlepszy produkt, który uwzględni moje potrzeby i budżet. Chętnie i wyczerpująco odpowiada na moje pytania, wyjaśnia zasady korzystania z produktu i w podziękowaniu za zakup oferuje mi bonus w postaci rabatu na kolejne zakupy.
Czy tak wyobrażamy sobie wyjątkowe doświadczenie klienta podczas zakupów? Wydaje się, że nic trudnego, a teraz przenieśmy to doświadczenie do sklepu online…
Pamiętajmy, że doświadczenie klienta, czyli customer experience w e-commerce to nie tylko przejrzysta strona z wyraźnym przyciskiem „kup”. To takie przygotowanie kontaktu klienta z marką, aby zakupy „robiły się same”, a kupujący na żadnym etapie tej ścieżki nie utknęli czy nie zagubili się w całym procesie.
Recept na sukces jest wiele, ale po tym czasie pandemicznego przyspieszenia warto przypomnieć kilka elementów, które wydają się kluczowe i jeśli z jakiegoś powodu nadal coś nie działa, czas to zmienić.
Pisze o tym nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w serwsie NowyMarketing.
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!