news
SEM/SEO na przełomie 2021/2022
Dane i sposób ich wykorzystania do prowadzenia kampanii to przyszłość skutecznego działania w sieci. W związku z planowanym odejściem od plików cookies i coraz większym naciskiem na bezpieczeństwo danych reklamodawcy muszą postawić większy nacisk na stworzenie profili podobieństwa najbardziej wartościowych użytkowników na podstawie własnych danych – kluczowa jest ich prawidłowa segmentacja oraz jakość automatyzacja przy aktualizowaniu tych list.
- Jakie nowinki technologiczne w nowym roku ułatwią dotarcie do potencjalnych klientów?
- Które elementy są kluczowe dla maksymalnego wykorzystania potencjału algorytmów strategii ustalania stawek?
- W jaki sposób wykorzystać rozszerzenia graficzne w stworzeniu bardziej angażującej reklamy?
Na łamach „Nowego Marketingu” swoimi prognozami dzieli się nasz SEM manager Dariusz Ilnicki.
Jeśli chodzi o SEO w mijającym roku to mieliśmy znaczące aktualizacje Google. Link Spam Update to wyraz walki Google ze spamem znalezionym w wynikach wyszukiwania, natomiast Core Web Vitals dotyczy oceny przyjazności witryny dla urządzeń mobilnych, bezpieczeństwa przeglądania czy zabezpieczenia HTTPS.
Co nas czeka w 2022? Nasz SEO manager Michał Gierat podsumowuje mijający rok i zastanawia się, czy nowy protokół IndexNow zrewolucjonizuje wyniki wyszukiwania i jak Google Cloud wpłynie na prowadzenie biznesu w Polsce.
Komentarz naszego eksperta w serwisie „Nowy Marketing”.