news
Adaptacja strategii SEE-THINK-DO-CARE w kampanii dla e-commerce
Posiadanie produktu na stanie już dawno przestało być jedynym czynnikiem sukcesu w handlu. Teraz musimy umieć zidentyfikować naszego idealnego odbiorcę. Pokazać mu się. Rozmawiać z nim. Stworzyć z nim relację. Dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebuje. Następnie mu to dostarczyć i zadbać, aby był zadowolony i sam polecał nas dalej.
Strategia marketingowa SEE-THINK-DO-CARE (STDC) opracowana przez Avinasha Kaushika pomaga zmienić sposób komunikacji z klientami podczas całego procesu zakupowego. Koncepcja dzieli odbiorców na 4 grupy, biorąc pod uwagę przede wszystkim ich intencje zakupowe. Tego typu podejście idealnie sprawdzi się w przypadku działań w branży e-commerce.
O tym, jak wykorzystać poszczególne etapy, aby skutecznie dotrzeć do klientów online, pisze nasz SEM specialist Adrian Włodarczyk w serwisie „Nowy Marketing”.
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!