• oferta
    • performance
    • seo
    • social media
    • kreacje
  • case study
  • referencje
  • strefa wiedzy
    • Newsy
    • Artykuły
    • Słownik
    • Instrukcje
  • o nas
    • o nas
    • kompetencje
    • kariera
  • kontakt
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • Ł
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Konwersja

Oczekiwane działania ze strony użytkownika, które stanowią reakcję na działania marketingowe (np., dokonanie zakupu po interakcji z reklamą czy zapis na newsletter po otrzymaniu maila). Konwersja jest podstawą do określenia stopy zwrotu z inwestycji. Zobacz też: Model atrybucji, Return On Investment

Konwersje w Google Analytics – jak ustawiać cele i mierzyć ścieżkę użytkownika

Blog

Cele w Google Analytics służą do sprawdzenia, czy witryna spełnia określone zadania. Cel to ukończone działanie użytkownika (konwersja), jak np. przesłanie formularza z informacjami kontaktowymi, złożenie aplikacji czy zapisanie się na newsletter. Dzięki właściwie skonfigurowanym celom w Google Analytics będziemy wiedzieć, czy prowadzone przez nas działania są skuteczne.

Czytaj

Key Words (słowa, wyrazy kluczowe)
Keyword Surfer
Result media logo Plansza informacyjna PFR
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 Result Media KRS: 0000336069, NIP: 9512295730, REGON: 141986598,

Polityka prywatności i RODO
Regulamin
Flaga
Result media logo