Należymy do 3% najlepiej ocenianych i rekomendowanych przez Google agencji w Polsce!
- Tworzymy strategie, które służą osiągnięciu zamierzonych efektów.
- Powadzimy skuteczne kampanie reklamowe – zwiększamy liczbę konwersji, zdobywamy nowych klientów.
- Pomagamy zarówno liderom biznesu, jak i mniejszym firmom w drodze na szczyt.
Strategia marketingowa
Przygotowujemy skuteczne strategie biznesowe – razem z Klientem określamy cele strategiczne i KPI oraz wyróżniki i korzyści oferty. Rekomendujemy formę i styl komunikacji, czyli wynikający z charakteru marki spójny sposób komunikacji zarówno tekstowej, jak też wizualnej.
Analiza klientów
Na podstawie badania użytkowników i otoczenia konkurencyjnego dokonujemy segmentacji klientów według rodzajów firm i stanowisk. Budujemy Buyer Persony, opisujemy ich charakterystykę oraz definiujemy wartości determinujące podjęcie decyzji zakupowych.
Proces zakupowy
Analizujemy proces zakupowy: impuls, oczekiwania, bariery, kryteria, ścieżka zakupowa. Projektujemy lejek marketingowo-sprzedażowy, czyli ścieżki, jakimi trafiają do firmy potencjalni klienci od pierwszego kontaktu z marką aż do momentu zakupu. Określamy metody budowania zasięgu i zaangażowania, kanały, narzędzia, treści, poziom świadomości, cele, i projektujemy kolejne kroki.
Plan działania i egzekucja
Spójna strategia marketingowa zakłada najbardziej efektywny dobór mediów w odpowiednim ujęciu z odpowiednią kreacją. Wiedzę o klientach, konkurencji, procesie zakupowym uzupełniamy o nowoczesną technologię, która pozwala na precyzyjne dotarcie do użytkownika!
Jak to robimy?
Dzięki ogromnemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszego zespołu wiemy, jak efektywnie wykorzystać różne formy dotarcia do klienta, w tym w szczególności:
- kampanie linków sponsorowanych wsparte dokładnym targetowaniem i optymalnym sposobem rozliczania,
- wyraziste i angażujące reklamy displayowe,
- marketing afiliacyjny rozliczany na podstawie konwersji/leadów/sprzedaży,
- reklamy wykorzystujące mechanizmy społecznościowe, w tym Facebook Ads, LinkedIn Ads,
- marketplace’y dedykowane sklepom internetowym,
- reklamy natywne, których zadaniem jest wsparcie content marketingu,
- content marketing uzupełniony o buzz marketing.