Kreacja

Nowa strona NoTriangle Studio – zmiana oceny z 35 na 90, użytkownicy i Google ją doceniają!

Klient: NoTriangle Studio to firma zajmująca się przygotowywaniem wizualizacji architektonicznych i renderów 3D dla firm z branży nieruchomości, a także dla  architektów i projektantów. Swoją siedzibę firma ma w Sao Paulo w Brazylii.

Cele:

  1. Poprawa wyników page speed strony.
  2. Przygotowanie strony do efektywnego prowadzenia kampanii Google Ads w celu zdobycia nowych leadów.

Opis:

Grupa docelowa

Swoją ofertę NoTriangle Studio kieruje do architektów, pośredników w obrocie nieruchomościami i developerów, projektantów wnętrz 3D, projektantów, marketerów związanych z branżą nieruchomości, a zatem są to głównie klienci z rynku B2B. Firma pozyskuje klientów głównie z USA i Kanady.

Wyzwania

Współpracę z NoTriangle Studio rozpoczęliśmy w październiku 2021 r. Firma współpracowała już z agencją z Wielkiej Brytanii, której zadaniem było pozyskiwanie lików (8 linków miesięcznie o konkretnej specyfikacji, bardzo dobrej jakości).

Wcześniej firma nie prowadziła żadnych kampanii, ponieważ zmagała się z oprogramowaniem na swojej stronie, co było powodem niskich wyników witryny. Powodem zgłoszenia się do nas było m.in. to, że Klient miał zablokowane konto Google Ads i nie mógł prowadzić kampanii ze względu na „niebezpieczne/szkodliwe oprogramowanie” na stronie. Nasze pierwsze działania były skupione na poznaniu powodów tej sytuacji oraz znalezieniu najlepszego rozwiązania. Klientowi bardzo zależało na poprawie pozycji strony w wynikach organicznych.

To zatem było nasze pierwsze wyzwanie i to niezwykle istotne, ponieważ wizualna oprawa strony była jej wizytówką i naszemu Klientowi zależało, aby niczego tu nie zmieniać. Na stronie firma prezentowała wiele pięknych zdjęć oraz wideo, które z racji wysokiej jakości bardzo dużo ważyły. Naszym zadaniem było ich odpowiednie skompresowanie i zoptymalizowanie, aby zwiększyć szybkość ładowania strony, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.

Działania:

Audyt

Nasze działania rozpoczęliśmy od audytu strony, który ujawnił następujące problemy:

  1. Blokady kont usług trzecich (przede wszystkim systemów Google) z powodu wykrycia niebezpiecznego i przestarzałego oprogramowania.
  2. Bardzo słaba szybkość ładowania strony.
  3. Bardzo utrudniony lub nawet niemożliwy rozwój i rozbudowa elementów strony.
  4. Nieprzystosowana szata graficzna do RWD oraz urządzeń mobilnych.

Analiza Google Analytics oraz Google Search Console, sprawdzenie crawlerów oraz wyników SERP, treści na stronie, użyteczności witryny, kodu źródłowego, obrazów oraz linkowania, a także wyniki mobile upewniły nas, że konieczne jest przepisanie strony z wykorzystaniem lepszego silnika, który przyczyni się do poprawy jakości strony.

Nowa strona

Po przedstawieniu naszych rekomendacji Klient zdecydował się na stworzenie z naszym udziałem nowej strony z zachowaniem poprzedniej szaty graficznej. Prace deweloperskie trwały około 2 miesiące. Nasi specjaliści stworzyli nowego WordPressa od podstaw z minimalną liczbą wtyczek przy zachowaniu edytowalności jak największej liczby elementów oraz optymalizacja całości wraz z implementacją audytu SEO na poziomie etapu kodowania. To rozwiązanie pozwoliło też Klientowi na samodzielne wprowadzanie drobnych poprawek do panelu, co było dla niego bardzo ważne.

Po opublikowaniu nowej strony wyniki znacząco wzrosły – przede wszystkim strona ładowała się dużo szybciej mimo ogromnej liczby zdjęć i wideo.

Konsulting SEO

Kontynuujemy działania SEO, skupiając się na monitoringu fraz. Na bieżąco  sprawdzamy miejsce strony na poszczególne frazy w Google (wyniki globalne). Naszym celem jest rozwijanie i grupowanie fraz według content planu i nowych tekstów, które będą publikowane na stronie. Dodatkowo stworzyliśmy projekt w aplikacji Ahrefs. Cyklicznie, co tydzień sprawdzana jest witryna Klienta i wyszukiwane są ewentualne błędy na stronie, które na bieżąco eliminujemy.

Przygotowaliśmy również strategię contentową – analizujemy słowa kluczowe strony, korzystając z Google Search Console. Pierwszym etapem jest pogrupowanie wyrażeń i za pomocą nowych treści poprawianie pozycji wyrażeń long-tailowych.

Rezultaty:

Dzięki zastosowanym nowoczesnym rozwiązaniom deweloperskim nowo powstała strona jest w pełni otwarta na modyfikację i rozwój w przyszłości. Działania optymalizacyjne spowodowały, że spełnione są restrykcyjne wymagania Core Web Vitals, a strona działa szybko i jest w pełni użyteczna.

Zarekomendowaliśmy też Klientowi nowy hosting A2, który swoją specyfikacją był najbardziej zbliżony do naszych warunków developerskich. Ważny był serwer lightspeed, hosting typowo pod WordPressa oraz lokalizacja serwera w USA.

Poprawa wyników strony

Współpraca z Klientem jest kontynuowana, prowadzimy regularne działania SEO, uruchomiliśmy również kampanię w Google Ads oraz rozszerzyliśmy działania o kampanię na LinkedIn.

Napisz do nas