• oferta
    • performance
    • seo
    • social media
    • kreacje
  • case study
  • referencje
  • strefa wiedzy
    • Newsy
    • Artykuły
    • Słownik
    • Instrukcje
  • o nas
    • o nas
    • kompetencje
    • kariera
  • kontakt
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Cost Per View (CPV)

Model rozliczeniowy działań reklamowych w sieci, w którym koszt naliczany jest za każde wyświetlenie strony lub obejrzenie reklamy. Zobacz też: Cost Per Completed View

YouTube Ads

Strona

Reklama na YouTube to świetny sposób, aby zbudować świadomości Twojej marki czy poinformowanie o nowym produkcie na rynku. Pozwala dotrzeć do dużej grupy odbiorców, a dzięki zaawansowanym możliwościom kierowania reklam oraz większej mierzalności wyników może konkurować z kampaniami telewizyjnymi.

Czytaj

Cost Per Sale (CPS)
Call To Action (CTA, wezwanie do działania)
Result media logo Plansza informacyjna PFR
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 Result Media KRS: 0000336069, NIP: 9512295730, REGON: 141986598,

Polityka prywatności i RODO
Regulamin
Flaga
Result media logo