Nasze publikacje
Nasze publikacje
Nasi eksperci chętnie dzielą się wiedzą i sprawdzonymi rozwiązaniami! Ich artykuły znajdziesz zarówno w najlepszych magazynach biznesowych i marketingowych, jak i na stronach uznanych serwisów branżowych.
Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Osoby po 50. roku życia stanowią coraz większy odsetek konsumentów, co marketingowcy muszą uwzględniać w swoich działaniach. Przekonanie ich do konkretnego sklepu internetowego już teraz może zapewnić firmie rynkową przewagę.
I wreszcie, modelowanie atrybucji – zestaw reguł, które przypisują daną konwersję do konkretnego miejsca na ścieżce konwersji.
Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych.
Performance to zbiór kilku metryk, które przekładają się w sumie na jeden czytelny dla człowieka, przedstawiony liczbowo wynik wydajności strony.
Błędem, który w tej trudnej sytuacji łatwo popełnić, jest ograniczenie kosztów na wszystkich frontach – ocenia Konrad Spoczyński, prezes firmy Result Media.
Chwalić się dobrze zaprojektowanym sklepem to tak, jakby się chwalić używaniem prądu. Jakie technologie decydują o sukcesie w e-commerce?
Na fali pandemii w 2020 powstało prawie 12 000 e-sklepów, ale z drugiej strony – ponad 5 000 zawiesiło działalność.
Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję – pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.
Wchodzę do ulubionego sklepu, uśmiechnięty sprzedawca wita mnie od progu i pomaga mi wybrać najlepszy produkt, który uwzględni moje potrzeby i budżet.
Co decyduje o tym, że nasza domena wyświetla się na wysokich pozycjach w wynikach organicznych Google?
Strona internetowa to wizytówka firmy i miejsce prezentacji jej oferty.
O tym, jak budować profil linków, pisze Michał Gierat, SEO Manager z RESULT Media.
Ostatnie aktualizacje Google nie pozostawiają wątpliwości co do kierunku obranego przez giganta: Google chce, ni mniej ni więcej, by w wyszukiwarce najwyższe miejsca zajmowały strony, które dostarczają użytkownikom najbardziej jakościowych treści.
Google jako dominująca wyszukiwarka jest naturalnym miejscem, gdzie potencjalni klienci rozpoczynają swoją ścieżkę zakupową.
Pandemia koronawirusa sprawiła, że niemal wszystkie sektory gospodarki nieoczekiwanie znalazły się w trudnej sytuacji.
Podczas pandemii koronawirusa część e-biznesów myśli tylko o tym, jak przetrwać, inne mają problemy z kumulacją ruchu na stronach internetowych czy zamówień.