Nasze publikacje
Nasze publikacje

Nasi eksperci chętnie dzielą się wiedzą i sprawdzonymi rozwiązaniami! Ich artykuły znajdziesz zarówno w najlepszych magazynach biznesowych i marketingowych, jak i na stronach uznanych serwisów branżowych.

Raport „E-commerce w Polsce 2023”
Raport „E-commerce w Polsce 2023”
Raport Gemiusa

Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Osoby po 50. roku życia stanowią coraz większy odsetek konsumentów, co marketingowcy muszą uwzględniać w swoich działaniach. Przekonanie ich do konkretnego sklepu internetowego już teraz może zapewnić firmie rynkową przewagę.

Czytaj więcej
Czy istnieje idealny model atrybucji?
Czy istnieje idealny model atrybucji?
Nowy Marketing

I wreszcie, modelowanie atrybucji – zestaw reguł, które przypisują daną konwersję do konkretnego miejsca na ścieżce konwersji.

Czytaj więcej
Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki
Skuteczne kampanie sklepów internetowych – ich 3 podstawowe składniki
Marketing przy Kawie

Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych.

Czytaj więcej
Jaką rolę odgrywa performance w SEO?
Jaką rolę odgrywa performance w SEO?
interaktywnie.com

Performance to zbiór kilku metryk, które przekładają się w sumie na jeden czytelny dla człowieka, przedstawiony liczbowo wynik wydajności strony.

Czytaj więcej
Konrad Spoczyński: Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć
Konrad Spoczyński: Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć
Rzeczpospolita

Błędem, który w tej trudnej sytuacji łatwo popełnić, jest ograniczenie kosztów na wszystkich frontach – ocenia Konrad Spoczyński, prezes firmy Result Media.

Czytaj więcej
Zabierz klienta w podróż marzeń
Zabierz klienta w podróż marzeń
Puls Biznesu

Chwalić się dobrze zaprojektowanym sklepem to tak, jakby się chwalić używaniem prądu. Jakie technologie decydują o sukcesie w e-commerce?

Czytaj więcej
Sklepy internetowe rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko co drugi daje radę na rynku. Co zrobić, by mieć sukces – radzi ekspert
Sklepy internetowe rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko co drugi daje radę na rynku. Co zrobić, by mieć sukces – radzi ekspert
Strefa Biznesu

Na fali pandemii w 2020 powstało prawie 12 000 e-sklepów, ale z drugiej strony – ponad 5 000 zawiesiło działalność.

Czytaj więcej
Social selling – potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych
Social selling – potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych
Media Marketing Polska Magazyn Online

Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję – pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.

Czytaj więcej
Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce
Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce
Nowy Marketing

Wchodzę do ulubionego sklepu, uśmiechnięty sprzedawca wita mnie od progu i pomaga mi wybrać najlepszy produkt, który uwzględni moje potrzeby i budżet.

Czytaj więcej
Najważniejsze aktualizacje Google 2021 – jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu witryny
Najważniejsze aktualizacje Google 2021 – jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu witryny
Marketing przy Kawie

Co decyduje o tym, że nasza domena wyświetla się na wysokich pozycjach w wynikach organicznych Google?

Czytaj więcej
Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”
Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”
Marketing przy Kawie

Strona internetowa to wizytówka firmy i miejsce prezentacji jej oferty.

Czytaj więcej
Link building. Jak zadbać o wartościowe linki?
Link building. Jak zadbać o wartościowe linki?
interaktywnie.com

O tym, jak budować profil linków, pisze Michał Gierat, SEO Manager z RESULT Media.

Czytaj więcej
Jak zbudować autorytet w oczach Google i po co to robić?
Jak zbudować autorytet w oczach Google i po co to robić?
interaktywnie.com

Ostatnie aktualizacje Google nie pozostawiają wątpliwości co do kierunku obranego przez giganta: Google chce, ni mniej ni więcej, by w wyszukiwarce najwyższe miejsca zajmowały strony, które dostarczają użytkownikom najbardziej jakościowych treści.

Czytaj więcej
Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?
Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?
interaktywnie.com

Google jako dominująca wyszukiwarka jest naturalnym miejscem, gdzie potencjalni klienci rozpoczynają swoją ścieżkę zakupową.

Czytaj więcej
E-commerce to kierunek dla biznesu. Wymusza go pandemia
E-commerce to kierunek dla biznesu. Wymusza go pandemia
Rzeczpospolita

Pandemia koronawirusa sprawiła, że niemal wszystkie sektory gospodarki nieoczekiwanie znalazły się w trudnej sytuacji.

Czytaj więcej
Kryzys może być szansą dla e-commerce
Kryzys może być szansą dla e-commerce
Media Marketing Polska Magazyn Online

Podczas pandemii koronawirusa część e-biznesów myśli tylko o tym, jak przetrwać, inne mają problemy z kumulacją ruchu na stronach internetowych czy zamówień.

Czytaj więcej